Vraagje??

quote: Roww schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2008 21:26:06'));

hallo,

ik ben nieuw op dit forum weet niet of ik hier goed zit,
maar heb even een vraagje zit met de handen iin het haar,
mijn dochtertje van 5 weken heb volgens mij echt moeite met poepen de dokter heeft gezegd meer water bij de voeding maar het helpt niet
heeft iemand tips,

Ik denk dat je het beste even kunt bellen of langsgaan bij je CB, om in overleg met hun te kijken of je misschien beter een ander soort voeding kunt geven als je kunstvoeding geeft, er zijn namelijk speciale soorten kunstvoeding voor dit soort problemen.
Als er moedermelk in de fles zit moet je het absoluut niet verdunnen met water!

Hoi,

Heeft je kindje ook krampjes?
Bij Tom hielp VSM druppels Cinababy goed... dat is normaal gesproken voor darmkrampjes.. maar als hij die druppeltjes heeft gehad is zijn poep ook wat zachter.

Misschien kan dit helpen?
Volgens mij mag je ze al geven vanaf week 1, moet je ff op de verpakking nalezen.

Nancy

Hallo,

onze zoon heeft dat ook wel eens gehad en toen heb ik ook inderdaad met het thermometertje geholpen.

Maar er zijn ook druppels die je in de fles kan doen of gewoon op een lepeltje kan geven.
Die heb  je van VSM maar wij hebben uit Duitsland sapsimplex gehaald, is ook een goed middeltje, hebben ze ook geen krampjes door.

Groetjes Melanie

hoi,

mijn dochtertje heeft er ook wel last van gehad.
heb toen als tip gekregen om haar op similac te zetten en dat heeft idd heel goed geholpen,similac komt overeen met borstvoeding en daar hebben ze zachte ontlasting van.

groetjes

toen mijn meisjes (toen 4 maanden) verstopping  hadden heb ik juist niet met de thermometer proberen te helpen omdat het dan juist op hun eigen tempo moet gebeuren. ik heb op advies lactulose gekocht bij de apotheek. er is 5 ml voorgeschreven, maar vanaf 3 ml kregen ze flinke diaree dus ik gaf ze alleen na 3 of 4 dagen geen ontlasting 2 ml.
ook heb ik van roosvice laxo gekocht en deed dat door de eerste fles. als ik dan 's middags nog niks had, dan gebruikte ik de lactulose.

extra water ging niet omdat we dat juist moesten minderen wegens het vele spugen van de meisjes.

olie heb ik niet geprobeerd omdat mijn olijfolie geadviseerd werd. daar kan ik totaal niet tegen en de meisjes zijn voor veel  dingen overgevoelig waar ik vroeger ook niet goed tegen kon.

groetjes,
petra

Terug
Bovenaan