vraagje

Dag allemaal,
Kan iemand van jullie mij vertellen wanneer ik na een miskraam weer ongesteld zal worden?? Hoeveel tijd zit daar tussen of is daar niets van te zeggen??? Ik bedoel tel ik de eerste dag met helder bloed en dan 4 weken verder of tel ik vanaf dat het vruchtje eruit kwam en dan 4 weken. Of kun je niet tellen en duurt het veel langer???
geen idee.
Marieke

Hoi Marieke,
Dat is heel wisselend.
Sommige zijn heel snel in een normaal ritme en bij anderen duurt het veel langer voordat ze de eerste keer ongesteld werden.
Ik heb een curretage gehad op 5 februari en op 13 februari. Ik werd ongesteld op 3 maart. Daar was ik heel blij mee, dat was binnen 4 weken na de 1e curretage. Ik had dit niet verwacht.
Mijn 2e ongesteldheid kwam wel eerder dan verwacht. Na 26 dagen geloof ik terwijl ik normaal echt op 28 dagen zat.
Het is dus (helaas) gewoon afwachten.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Hoi Marieke
Ik zag vanmiddag dat je ook naar dit forum verhuisd bent.
Wat een nare dingen maak je mee, zo on verwachts.
Voor mij heeft het ook een goede uitkomst, ik ben er na de miskraam veel zekerder van dat ik nog zwanger wil worden, dat ik het niet alleen voor mijn vriend doe, die zelf geen kinderen heeft(ik heb er twee).
Ik heb een half jaar geleden een hersel operatie ondergaan, ben net als jij 37jaar en onder de tijdsdruk van mijn leeftijd ging het allemaal veel te snel, toen ik eenmaal zwanger was was ik er wel blij mee,maar na de miskraam ben ik er zeker van dat we samen ook een kindje gaan krijgen.
Het is nu net als bij jou afwachten wanneer we weer van start kunnen.

Jeanette

Hallo Marieke,

Ik ben op woensdags gecurriteerd en na 4 weken en 3 dagen weer met buikpijn en helder rood bloed ( 1 a 2 dagen ervoor al wel wat donkere afscheiding).
Ben normaal met 27 dagen weer ongesteld.
Bij een ander eerder of later.

Sterkte, succes en groetjes Anna.

Hoi, ik ben er van uitgegaan dat ik moest gaan rekenen vanaf het moment dat het vruchtje er uit kwam, en na vier en een halve week werd ik ongesteld.
Ik moet als het goed is volgende week weer ongesteld worden hoop maar dat het klopt dan weet ik zeker dat het weer normaal is(of niet meer ongesteld worden en weer zwanger zijn dat is wat ik heeeeel erg hoop)
Ik ben niet gecurriteerd, bij mij is het langs de natuurlijke weg gegaan.

Ik wens je veel sterkte

Hoi Marieke,mijn gyn vertelde me dat dat 6 tot 10 weken kan duren maar dat het ook eerder kan,maar dat dit er officieel voor staat,ik ben ook erg benieuwd waarneer ik het weer wordt,het is nu bijna 2 weken geleden dat ik een miskraam had en we zijn al wel druk bezig om weer zwanger te worden.Dus allemaal weer spannend want nu weet ik natuurlijk helemaal niet of en waarneer ik een eisprong heb.
Liefs
Snoopy

Hoi Marieke,

Ook ik heb vorige week een miskraam gehad en zit met dezelfde vraag. Op het ziekenhuis vertellen ze er niks over, ook niet wanneer je weer mag vrijen met je vriend. Ik lees dat Snoopy ook na 2 weken er weer voor ging, zodra mijn bloeding gestopt is dan gaan wij er ook weer voor en zie wel of ik daarna weer menstrueer of niet (wat ik eigenlijk meer hoop hahah)
Kus, Mandy

Terug
Bovenaan