vraagje

Wat ik wel van de gyn weet is dat hij zei dat ik 1 menstruatie af moest wachten. Niet om iets medisch als herstel ofzo, maar puur omdat ze dan straks, mocht ik zwanger zijn, beter kunnen tellen. Maar, zei hij, dat kan in principe ook met een echo... dus ik ga niet moeilijk doen en probeer gewoon zwanger te worden. Geen zin dat het weer een jaar duurt voor het raak is. Heb al van twee menesen gehoord dat zei direkt na de miskraam weer zwanger waren. Moet dus kunnen!!
Marieke

Ja Marieke daar hoop ik dus ook op want ik hoor dat echt heel vaak om me heen dat dat gebeurt is ,dat je gelijk weer zwanger bent,laten we het hopen en dan zitten we dalijk met zijn allen weer op een ander forum,zou leuk zijn!

Maar ook mijn gyn zei wel over 1 ongesteldheid afwachten hoor maar hij benadrukte eigenlijk alleen maar van:luister gewoon naar je eigen gevoel en voel je je er weer aan toe dan moet je gewoon verder gaan en inderdaad dan kijken ze maar op de echo hoe oud het eventueel is toch?

Ik heb ook gehoord dat je weer snel zwanger kunt zijn na een miskraam omdat je lichaam nog helemaal in die staat zit en het dan makkelijker ontvangt ofzoiets,wie weet.....

Liefs
Snoopy

Ik wil iedereen die hierboven geschreven heeft even een hart onder de riem steken: luister vooral naar je eigen lichaam! Mijn huisarts gaf direct na mijn natuurlijke miskraam weer groen licht en ik ben nooit meer ongesteld geworden.
Toen ik ontdekte dat ik weer zwanger was heb ik een echo gehad om te kijken hoe ver en ik ben 16 dagen na de eerste dag van mijn miskraam opnieuw aangeteld!

Dames, hou hoop!

Liefs Judith

Ook ik moest wachten tot de eerste menstruatie zodat je lichaam weer kan herstellen. Ik heb nu 2 miskramen achter de rug en moet er niet aan denken dat het weer mis zal gaan met in mijn achterhoofd de gedachte dat de oorzaak kan zijn dat mijn lichaam nog niet voldoende hersteld was.Ik wacht dus gewoon tot mijn menstruatie, die overigens beide keren na vier weken vanaf het eerste bloedverlies, weer op gang kwam.
sterkte,A.

Terug
Bovenaan