Vraagje!!!!!!

Hoi Sunyra (en Stephanie)

weer helaas niks te zien...
Raar, want de rest zie ik wel.

Stephanie,
leuk om je idd nu eens te zien.
Raar, maar ik had een heel ander beeld van jou.
Weet niet waarom en hoezo maar je maakt op een of andere manier toch altijd een voorstelling van iemand!
Ik dacht bijv.  dat je korte haren had, haha zo zie je maar.....
Wel leuk om iedereen idd eens een keer te zien, helaas lukt het mij nog altijd niet om een foto te plaatsen...#%^@$%^#

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

Hoi
Hier heb ik een foto van mij en Thomas. Deze foto is eind oktober gemaakt in Turkije. Thomas is op deze foto bijna 3 maanden.

Deze foto is afgelopen woensdag gemaakt (24 januari)
Was hij voor het eerst naar de kapper geweest. Lekker kort koppie
Liefs Esther

Heb deze foto hier al eerder geplaatst, maar het is de enige die ik heb van Marin en mij. Maak net als Stephanie meer foto's van de kids, dus sta er zelf niet zo vaak op.

Hallo,

Ik reageer op het moment niet zo vaak, maar lees nog wel regelmatig mee. Ik wilproberen weer wat actiever mee te gaan doen.

Hier een foto van mij en mijn mooie mannetje:

Groetjes Natasja mv Jamie

hè wat gezellig! Jullie lijken me allemaal zulke leuke meiden!  Echt leuk om te zien met wie we kletsen!
Dit ben ik met mijn dochter en Margreet (de hond, haha). Kunnen jullie allemaal eens zien hoe een kibbutz eruit ziet!

schaam schaam ik heb niet echt een foto van kort geleden van Yoëll en mij, die ik nu zo van de computer kan halen, maar dit ben ik met het afpassen van m'n jurk. (april 2005)

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan