Vraagje

idd bij mij klopt mijn 11 wken van nu helemaal niet met de conceptie... Ach als het maar komt toch?

Ik heb maar 2x seks gehad en mijn conceptie zou dan 4 dagen voor de 2de x seks zijn... Tussen bieden zitten 11 dagen.

Sperma kan ook nog 3 dagen overleven en eitje kan onderweg zijn in de eileider enz... Maar goed dan klopt die van mij nog niet. Het is gewoon opgemeten hoe groot de UK is..

Dankjulliewel! Natasja, die site is inderdaad grappig! Het onderste gedeelte geeft aan dat de vermoedelijke conceptiedatum 29juli is. En dat betekend dat volgens de bekende chinese conceptiekalender dat ik een meisje zal krijgen! Ik ben eens benieuwd. Iedereen die ik ken geeft aan dat die kalender klopt...

Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu al 11 weken zijn, maar de echo's geven 10 weken aan, dus inderdaad, bevruchting, innesteling, kan allemaal wat langzamer gaan.

Haha, volgens de kalender was de conceptiedatum van deze krummel precies op de verjaardag van mijn oudste zoon. Nou, dan weet ik zeker dat het niet klopt, want ik geloof nooit dat we nog na een druk kinderfeestje zin hebben gehad, hihi.

Vanaf de laatste menstruatie gerekend zou ik nu ruim 14 weken zwanger zijn, maar......
Waarschijnlijk heb ik een late eisprong gehad want volgens de metingen van de gynaecoloog ben ik nu 12+1 dag zwanger. Dan heb je een verschil van twee weken. En ik denk idd zoals al eerder is geschreven dat bij de ene vrouw de innesteling etc wat sneller gaat dan bij de andere.

Maar ik vind het niet erg, gerekend vanaf de laatste menstruatie zou ik een uitegerekende datum hebben die op de verjaardag van onze oudste zou vallen, en dat is nu gelukkig een poosje opgeschoven. Zegt nog niks, maar ja het idee......

Terug
Bovenaan