Vraagje

Mij is juist bij d elaatste VKbezoek verteld dat ik vooral op tijd aan de anticincenptie moest want je bent eerder vruchbaar dan je denkt. toen ik vroeg wanneer ik dan weer gemeenschap mocht hebben zij ze dat mag nu al... en op dat moment vloeide ik natuurlijk nog flink (9dagen na bevalling), nu is het bijna over maar het voelt nog wat pijnlijk dus ik ben zelf terughoudend... doe wat goed voelt voor je en wees voorzichtig!

Mij is juist bij d elaatste VKbezoek verteld dat ik vooral op tijd aan de anticincenptie moest want je bent eerder vruchbaar dan je denkt. toen ik vroeg wanneer ik dan weer gemeenschap mocht hebben zij ze dat mag nu al... en op dat moment vloeide ik natuurlijk nog flink (9dagen na bevalling), nu is het bijna over maar het voelt nog wat pijnlijk dus ik ben zelf terughoudend... doe wat goed voelt voor je en wees voorzichtig!

Mij is verteld dat ik rond de 6 weken na de bevalling een afspraak moest maken bij de HA om anti-conseptie te bespreken. Heb 10 jaar niets gebruikt en ook niet verwacht ooit nog iets nodig te hebben (lukte niet met zwanger raken tot deze grote verassing!).

Ondertussen ben ik ook 6 weken verder maar mijn hechtingen doen nog ontzettend zeer (volgens mij lossen ze in de onderste laag niet goed op).
Zin is er wel maar moet dus ook nog even niet aan gemeenschap denken vanwege de pijn.

Volgende week naar de VK voor na controle, hoop dat zij me met mijn hechtingen kunnen helpen en dat de pijn daarna weg zal gaan en ik weer "durf".

Terug
Bovenaan