Vraagje

Hey meiden,

Gister verscheen er een dikke plus op de CB test!! Kon mijn ogen niet geloven!!! Mijn vraag is, kan ik nu morgen gelijk een afspraak maken bij de dokter? Misschien een domme vraag, maar is onze eerste zwangerschap..

Liefs Esje86
 
Gefeliciteerd meid! Wat een mooi kerstcadeau!

Je kan het beste morgen even je dokter bellen. Soms vinden ze het niet nodig dat je langskomt en kan je rechtstreeks een afspraak bij een verloskundige maken. Maar iedere huisarts is daar weer anders in.

Fijne zwangerschap!
 
Jazeker,maar wat Irene ook al zei.Ik hoefde ook niet naar HA en kon gelijk naar gyn (ivm zwangerschap dmv IVF)
Mooi kerstcadeautje hoor!!
 
Gefeliciteerd!!
Ligt aan je situatie of je de HA of verloskundige ed moet bellen. Bij deze zwangerschap ben ik ook niet bij de HA geweest maar heb ik gelijk de verloskundige gebeld.
 
Bedankt voor jullie berichtjes! Ik zal mijn HA gewoon eens bellen, dan hoor ik vanzelf wat ik moet doen... Hihi, vindt het allemaal wel spannend hoor, zo onwennig nog en kan het aan niemand hier vragen want het moet natuurlijk voorlopig nog een verrassing blijven!:)

Liefs
 
Ik ben nu 19 weken zwanger van mijn eerste kindje, maar ik heb aan het begin ook de HA niet gebeld.. ik weet ook niet wat hij/zij voor me zou kunnen betekenen, ze gebruiken dezelfde zwangerschapstesten als je in de winkel koopt.
Gewoon een leuke vk zoeken en een afspraak maken!

Groet Roos
 
Gefeliciteerd, mooie kerst geweest denk ik :)

Bij de 1e heb ik wel de huisarts gebeld een week of 3 na de positieve test.

Maar dat was alleen omdat ik echt nergens in de telefoongids een nummer van een verloskundigepraktijk wist te vinden! Anders had ik denk ik niet eens gebeld, maar rechtstreeks de VK (voor de VK was dat een trigger om hun vermelding eens na te kijken haha, die bleek idd niet duidelijk te zijn).

Bedenk met door dit topic wel... volgens mij weet onze huisarts nu niet eens dat ik zwanger ben... nou ja mocht ik er nog komen voor de bevalling, zal die het wel zien aangezien ik inmiddels bijna 34 weken onderweg ben van nummer 4.
 
Terug
Bovenaan