Vraagje

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!

Je antwoorden heb je al, maar wat ik miste is dat je misschien wel voor de zekerheid al foliumzuur kan gaan slikken als je dat nog niet doet. Kan je gewoon bij de drogist halen.

Groetjes en succes!
 
Ja een mooier kerstcadeau hadden we niet kunnen wensen!! Echt geweldig!!

Nou, ik heb de dokter gebeld, kreeg een assistente..Die had er blijkbaar niet echt zin in vandaag want ze begreep niet waarom ik belde!! Raar mens. Ik moest vanmiddag terugbellen want dan zou de dokter er zijn.. Maar heb toen toch gelijk de VK gebeld, en kan 13 Januari komen voor een echo!!:) Ben zoooooo benieuwd!!

Liefs
 
Gefeliciteerd meid, je hoeft echt de huisarts niet meer te bellen. Dit gaat automatisch wanneer je een goede echo hebt gehad (ook als het fout gaat trouwens), dan geeft de vk dat door! Dus... lekker makkelijk! En nu maar wachten tot de 13e. Je mag wel vroeg komen hoor. dan ben je 7 weken? Wij mogen pas tussen de 9 en 12 weken! Dan moet je echt afzien!

Welkom in de wereld van de zwangeren...
 
Hey Bloempje27,

Ik ga nu de 6e week in dus ben dan 8 weekjes, het is inderdaad vroeg he? Dacht ook dat het pas rond de 12 wkn was.. Maar goed, ik ben er blij mee!:) Moet daarna een afspraak maken voor een intakegesprek vertelde ze me dus ik wacht wel af! Hoever ben jij nu?

Liefs
 
heb nooit een huisarts gebeld, gewoon een vk zoeken die je leuk lijkt. kun je meteen bellen, als je vaag doet over cyclus heb je vaak wel sneller afspraak dan als je precies weet hoe het ging. maar je kan sowieso wel meteen bellen, wanneer je afspraak hebt hangt van je antwoorden over cyclus enzo af. ik geloof normaal met 8 weken ofzo?!
succes
 
Terug
Bovenaan