vraagje

Bij ons werkte het tegen het snelle drinken eigenlijk direct. Wij gebruiken een aventfles met speen 4. Hij drinkt vanaf we nutriton gebruiken al rustiger en verslikt zich niet meer. Wat het spugen betreft, dat doet hij nog steeds wel af en toe.
Tegen het eventuele klonteren van de voeding kan je de voeding voordat je het geeft even door een klein zeefje doen. Dat doe ik in ieder geval. Die klontjes die de speen verstoppentijdens het voeden zijn erg irritant :p

Wat de prikjes betreft, Gabriël heeft ze vanmorgen voor het eerst gehad. Ik hou hem gewoon in de gaten en neem zijn temperatuur bij het verschonen steeds op. Tot nu toe nog geen zetpilletje nodig gehad :)

Liefs, Marieke

Ik begreep bij Thijmen dat ze onder de 3 maanden geen paracetamol mogen hebben.
Ik heb inmiddels weer van andere gehoord dat het wel zou mogen maar dat je dan de zetpilletjes van 60mg ipv 120mg moet hebben.

Ik wacht gewoon af. Ik heb geen zetpilletjes van 60mg in huis en ga ze ook niet halen. Bij een kindje jonger dan 3 maanden met een tempertuur va 38,5 of hoger moet je sowieso de huisartsenpost bellen.

Thijmen heeft alleen van de 2de keer prikken last gehad. Slechter drinken en huilerig,maar geen koorts.

Terug
Bovenaan