Vraagje

Ik schrijf al een hele tijd mee op het 'als het langer duurt forum' sinds kort eigenlijk niet meer m'n relatie is over..
Nu heb ik dus geen anticonceptie en een leuke man ontmoet.
We wisten wat we aan het doen waren maar goed het is wel eens wat onveilig gebeurt.
Nu zit ik op dag 30. Mijn cyclus is onregelmatig. Meestal tussen de min 27 en max 42 dagen. Nu heb ik vandaag wat andere afscheiding. Eigenlijk afscheiding die meer past bij m'n vruchtbare periode. Wel wit maar met wat transparante sliertjes. Vies sorry ik weet het.
Hebben jullie dit gehad ..? Herkennen jullie dit en was je toen zwanger ..? Of was het iets anders..?? Zou heeeel bizar zijn na twee en een half jaar niet zwanger worden nu opeens wel ....

Bedankt! En geniet van het zwanger zijn!!!
 
Hoi Prinses,

Niets zou onmogelijk zijn. Mijn vriend en ik hebben namelijk hiervoor beide een relatie gehad. Ik heb 4 jaar niets geslikt en mijn vriend zijn ex bijna een jaar niets. Beide hebben we geen kind aan die relaties over gehouden. Vorige jaar april deden we het voor het eerst zonder condoom (mag geen pil vanwege een ziekte) en ik was gelijk zwanger, dat werd een miskraam, in juli was ik gelijk weer zwanger helaas ook een miskraam en toen ik in december voor het eerst ongesteld werd na die miskraam en we het deden wist ik gelijk al dat ik zwanger was en dat klopt ik ben morgen 14 ween zwanger.

Ze zeggen ook wel eens dat het zou kunnen komen doordat je samen dan geen goede match ben geweest. In ziekenhuizen schijnen ze zelfs tegenwoordig uit te zoeken of het DNA wel met elkaar mactch ofzo.

Wat betreft over jou vraag hoe de afscheiding was toen ik net zwanger was, dat weet ik eigenlijk niet, ik had volgens mij niet echt idee dat het anders was. Als je er toch overtuigd genoeg over ben voor jezelf kan je natuurlijk ook een test doen, dan weet je het zeker.

Succes en laat wat van je horen
 
Wha dat zou wat zijn meid. Ja bij mij begon het ook met andere en veel afscheiding. Beetje van die vieze dotjes. Dat heeft bij mij wel een tijdje aangehouden eigenlijk. Hoe zou je nieuwe vriend er tegenover staan. Hij weet natuurlijk wel dat je er met je ex mee bezig was, maar zou hij zelf ook willen?
 
Ach ja hij staat er wel voor open. Hij zei als het zo is neem ik de volle verantwoordelijkheid. We zijn met elkaar naar bed geweest en we wisten wat we aan het doen waren. Nou ja ik wacht het af. Ideaal zou het niet zijn maar goed nog maar niet gaan doem denken. Het zal wel wat mee vallen maar vond het wel raar. Met de seks ook super veel afscheiding. Het is natuurlijk ook allemaal nog nieuw ...

Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Meid mocht het zo zijn, heb je nog 8 maanden de tijd om er aan te wennen. En ja wat is ideaal? Het gaat nu even in een stroomversnelling bij je. En zoveel dingen ineens. Het afsluiten van je oude relatie en het hele traject wat je afgelegd hebt al. Het zou ook wel heel leuk en verrassend zijn.
 
Ach ja ik laat het lekker over me heen komen. Wel spannend stiekem.....
Ik zal niet teveel piekeren dat werkt ook niet. Is het zo dan is het zo en staan we er samen achter. Dat hebben we gelukkig wel besproken.

Oeh stiekem zou het ook wel fijn zijn maar ga liever eerst nog even leuke dingen doen samen met hem en elkaar beter leren kennen.

Jullie horen van mij!
 
Terug
Bovenaan