Vraagje

Hoi, ben je verhaal nu ook even aan het lezen en kan het niet laten om te glunderen, je afscheiding wijst toch we, op een innesteling ! Ik had het en bleek zwanger te zijn , een vriendin was al ff bezig en dit had ik verteld te ervaren en wat denk je ze had ook wat dikkere kleverige afscheiding, belde mij.... Even later bleek ze zwanger te zijn. Het is idd eigelijk hetzelfde soort afscheiding die je hebt in de vruchtbare dagen . En idd als het niet weggaat nu is het wel een duidelijk signaal volgens mij dat er wel echt iets gebeurd. Mocht het niet zo zijn zit ik ernaast hihi maar valt me wel bij meerdere op. Ben benieuwd houd je ons op de hoogte?

Liefs angela
 
Jeetje, meis! Zit op de ipad en ja, dan tik je weleens het verkeerde topic aan. Maar wat ik nu hier lees??!! Het zal toch..... Dat zou echt fanatstisch zijn, meis! En ook al is het niet zo, heb je een onwijs goede vent gescoord :)) Hou het hier even in de gaten! Spannend! Xx
 
Ja het is er nog steeds niet. Inmiddels dag 40 maar goed m'n langste cyclus is 42...
Star het zou toch wel heeeeeel gek zijn hoor. Stiekem wel leuk.. Dan hoef ik de pil ook niet. Die zit in m'n tas te wachten tot ik ongi word :)
Maar die afscheiding is alweer normaal opzich en m'n afscheiding was ook wat verkleurd van de week dus ik verwacht m'n menstruatie eigenlijk wel deze dagen.
En star ik heb sowieso een top kerel aan de haak! Mijn leven is stukken leuker geworden!!! Ik geniet echt onwijs van hem! Ik kijk nog regelmatig op het forum hoor ook bij jullie! Al met IVF begonnen..??

Liefs en nogmaals ik hou jullie op de hoogte maar zal wel ongesteld worden denk ik :)

XxX
 
Ben zo blij voor je dat je leven zoveel beter, mooier en leuker is geworden! Heerlijk om zo te kunnen genieten van elkaar :) Top!
Wij zijn inmiddels met IVF begonnen, ja. Eerst 2 weken aan de anticonceptie gezeten (ooowww, wat kan ik daar slecht tegen!!!) en nu prikken. A.s maandag de eerste uitgangsecho. Erg spannend allemaal..... Succes, meis! Ik lees 't wel, hoe het is afgelopen :)

Liefs xxxx
 
Ik denk aan je meiss!!!!!! Heel veel succes ik hou je In de gaten!
Ik kan ook slecht tegen de pil. Kijk er niet echt naar uit om weer te beginnen.. Bah!! Heb nu steeds trekkend gevoel in m'n liezen .. We wachten weer af :)

Toi toi toi!! Je kunt het meid! Kuss xxxxxxxxx
 
Nou ik ben inmiddels ongesteld. Dus niet zwanger. Stiekem jammer nu moet ik echt aan de pil en dus een periode van ruim 2,5 jaar zonder pil afsluiten. Hopen dat de bijwerkingen mee gaan vallen ben daar namelijk erg gevoelig voor.

Bedankt voor jullie reacties en ik kom hier hoe dan ook terug!!!!!!

Liefs PrinsesL
 
Pfft deze cyclus heeft het dan wel lang gehouden zeg. Nu even rustig alles op een rijtje krijgen en wie weet hoe snel jullie er aan toe zijn. Het is nu zo dubbel he. Aan de ene kant jammer en aan de andere kant waarschijnlijk wel opgelucht. Ik hoop dat je snel jullie draai samen hebben gevonden en wie weet is dit keer het hele medische circus niet nodig.
 
Hoi,

Wat jammer zeg. Logisch dat het toch jammer is dat je nu een periode van 2.5 jaar moet afsluiten. Ik heb toendertijd 4 jaar niets geslikt en als je dan ineens weer de pil moet slikken is het toch vreemd, omdat je ook een kinderwens heb.

Ik hoop dat het in de toekomst is weggelegd voor je.

 
Terug
Bovenaan