Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Heb even een paar dagen een beetje afstand van het forum genomen. Merkte dat ik met helemaal niks anders meer bezig was.. Maar nu toch even een vraagje.. Heb besloten deze maand te gaan werken net ovulatietesten. Wil toch wel is kijken wanneer zo'n beetje mijn eisprong is.
Nou heb ik er net 1 gedaan en is de 2de streep wel iets lichter als de rechter, maar hij is wel toch heel duidelijk. Zou dit nu wel het begin van mijn vruchtbare periode zijn? Of moet de 2de streep echt donkerder zijn als de 1ste?

Dankjewel alvast voor jullie antwoorden.

Liefs Rianne

Hai Rianne,

Ik heb zelf helaas in het verleden geen goede ervaringen gehad met ovulatietesten, ik raakte er compleet van in de war.....Dan had ik weer 2 dagen positieve testen en dan weer 10 dagen....

Je vruchtbare periode begint als de 2de streep duidelijk zichtbaar is dus even donker of donkerder dan de eerste streep. In je urine zit namelijk altijd lh maar als je vruchtbare dagen zijn aangebroken dan neemt deze toe en moet je 2de streepje dus duidelijk zichtbaar zijn. Ik denk dat als je morgen nog een ovutestje doet dat deze duidelijker is maar goed....toch aan de klus hoor meid, je wilt je ei ook zeker niet missen! ;-)
Zo het wel kloppen volgens je berekeningen?

Liefs Lynn.

Ohja...je kan eventueel ook de ovutesten van ClearBlue doen, deze zijn wel duurder maar wel veel duidelijker. Je krijgt namelijk geen smiley als je geen ei hebt en wel een smiley als je je ei hebt.

Succes!

Hoi Lynn,

ja het klopt wel volgens mijn berekeningen.. Zou dan donderdag of vrijdag mijn ei hebben. Maar omdat mijn cyclussen niet helemaal regelmatig zijn, leek me dit wel een keer handig. Maargoed, als het mij niet helpt ben ik er ook weer snel klaar mee hoor. Het is eigelijk gewoon om een keer te proberen.

Ik zal er morgen nog wel is 1 proberen en voor de zekerheid maar goed vaak klussen;)

Hoe is het met jou? Beginnen de eerste kwaaltjes al te komen?

Dankje iig voor het antwoord..

Liefs

Hey!

Gewoon proberen hoor en misschien is dit wel een handige 'tool' voor jou! Hoop echt dat je ook gauw zwanger bent....Zeker even goed door klussen, ook geen straf ;-)

Ben benieuwd hoe die ovutest morgen is, ik denk wel donkerder hoor.

Met mij alles goed! Lief dat je het vraagt. Ben heel erg moe,niet echt veel energie en begin nu een beetje last van m'n borsten te krijgen maar verder niets te klagen hoor. Dus dat doe ik ook maar niet!

Succes Rianne. Liefs!

die ovulatie testen kloppen niet. Als je test krijg je altijd een streep. Die 2e streep waar het dus omdraait moet donkerder zijn dan de andere. Zonde geld, dan kan je beter de merk komen die zijn wel 32 euro voor 7 stuks ofzo maar die geven een lache bekkie als tie posi is en anders niet! Dus ja ze zijn erg onduidelijk helaas

Hai

Ik heb het ook een tijd gebruikt,maar werd er erg onzeker van.

Heb de testen van ovulatietesten.com, soms een donkere streep, soms weer niet, had toen smiley van cb die was negatief terwijl ik op de andere positief testte. Ik gebruik ze niet meer. maar je kanhet altijd proberen

succes

Ik had er heel erg veel aan en ik had een van de goedkoopste van sensitest, dus t is per persoon anders. Bij mij waren de streepjes een dag of 5 voor mn ei zichtbaar en een dag voor mijn eisprong was de teststreep net zo donker als de controlestreep. Dan kun je ook t beste stoppen met testen want dan komt je eisprong binnen 24-48uur.

Wel testte ik elke dag op tzelfde tijdstip en ik dronk 2 uur vooraf niks meer en ging die 2 uur ook niet meer naar de wc.

Succes meid, wie weet helpt t je!

Terug
Bovenaan