Vraagje

hai

Ik heb altijd de ovutesten van CB gebruikt, met de smiley. Alleen let wel, mijn gyn zei echt, dat je die smiley voor moet zijn ook al zegt de bijsluiter dat vanaf dan je meest vruchtbare dagen eraan zitten te komen! Het kan nl zijn dat je een heel korte eisprong hebt en dan heb je niets aan de komende meest vruchtbare 24-48 uur.....

Dus gezellig aan de klus blijven, zorgen dat er eigenlik zaadjes klaar liggen, dat ze liggen te wachten op dat eitje. Dan moet het goed komen!

Succes!

Heeeey,

Ik heb vorige maand met de allergoedkoopste sensitesten getest. Ik weet niet of het daardoor gelukt is, maar bij mij was duidelijk dat er 5 vruchtbare dagen waren, en daarna werd het streepje lichter. De dag nadat die lichter werd heb ik nog een test gedaan en toen was de streep echt heeeeel licht.

Ik heb er veel aan gehad. En onze 'spontaniteit' heeft er echt niet onder geleden.

Je moet een paar dagen voor je ei gaan testen, dan weet je precies wanneer hij is of komt.

Je test eerst als volgt:

licht
licht
donkerder
donkerder
knal
knal
licht
licht.

Zo zag het in ieder geval bij mij eruit.
Ik vond het eerst raar dat de ovulatietest echt een paar dagen achter elkaar knalpositief bleef. Maar op een bepaalde dag was de streep duidelijk veel lichter. Bij sensitest krijg je je ei binnen 24 tot 48 uur als de test weer lichter is geworden. Wij hebben gewoon 4 dagen geklust voor de zekerheid.

Succes, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs

PS, zoals je weet ben ik nu wel zwanger.
Maar zoals ik eigenlijk bedoelde weet ik niet of dat door die ovutesten is gekomen.

liefs

Bedant voor jullie adviezen! Ga er morgen nog 1 doen om te kijken of hij donkerder is.. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou morgen mijn ei zijn. Maar me cyclus kan nog wel is langer of korter zijn. We zullen het zien aan het eind van mijn cyclus of het heeft geholpen.. Hopen dat ik me dan kan aansluiten bij de december club.

Fijne avond allemaal, Liefs!

je moet eerst donkerdonker donkerst testen. En als de streep na het donkerste weer licht word krijg/heb je je ei

liefs

Nou, had nu een ontzettend donkere test! Dus maar flink klussen vandaag en morgen dan!

Dankje voor je antwoorden!

Liefs

Terug
Bovenaan