vraagjes..

Hoi,

Kay slaapt in een pyamaatje ín een trappelzak van de Hema,.. Jullie weten wel, zo'n witte badstof. Dit temeer omdat meneertje anders een rondje ledikant doet.
Over hem heen heb ik dan nog een lakentje zodat ik hem lekker kan instoppen.

Hij heeft het dan behaaglijk warm en slaapt als een roosje!

Je moet inderdaad achter in het nekje voelen.. beetje klam is te warm, lauw is net iets te koud. Uiteraard reageerd ieder kindje weer anders op de warmte van een dekentje en trappelzak.. dus even uitproberen!!

Succes!

Esmé mv Kay

hoi hoi
jah luuf voor baby's en otrivin neusspray voor babys werkte bij demy ook heel goed !!
en ook ik vind het moeilijk te bepalen of de temp. goed is in haar kamertje.
ze slaapt of in rompertje met lange mouwen of ik een rompertje met korte mouwen en daarover heen een pyama jasje dan haar slaapzak zonder mouw en daarover heen 1 dekentje !! en ze slaapt heerlijk !!
ik heb ook het idee dat sinds ze in een slaapzak slaapt ze snachts veel langer slaapt !!

succes kus mariska mv demy

Hoi,

Laatst was Tess ook een beetje verkouden, niet veel maar net een beetje aan het knorren. Heb toen ook een uit naast haar bed gelegt, werkt super, dat is wat mijn moeder vroeger ook bij ons deed. Verder werkt die Otrivin Neusspray ook prima, al is het soms wel een gevecht om te kunnen sprayen, gelukkig heb ik het maar 2 keer hoeven doen tot op heden.

Succes! Nands

Terug
Bovenaan