vragen om in te leiden is dat raar?

hoi allemaal.. k ben 14 april uitgerekend maar zit te twijfelen of ik ga vragen of ik eerder ingeleid mag worden... heb al vanaf voor ik de zwangerschapstest deed klachten.. met week 15 lag ik al in z huis. mocht gelukkig na paar dagen z huis naar huis toen heeft het weken geduurd voor ik weer beetje op krachten kwam vanwege al die weken uitgedroogd te zijn... daarna heb ik vanaf week 23 wekelijks voorweeen gehad... en nu nog steeds en dan ook nog heel erg last van bandenpijn bekkenpijn.. en ook heb ik ooit depressie gehad toen ik 15 was... heb t idee dat dat laatste tijd weer terug komt.. heb laatste weken steeds paniekaanvallen om niks en dat mn ademhaling dan stopt... moet maandag weer terug naar gyn en denk dat ik ga vragen of t eerder gehaald mag worden om deze redenen... is dit raar?? of weten jullie hier iets op of van... iemand miss ervaring met eerder kindje???? hoor t graag.

Heb geen ervaring, maar als ik het zo lees, sta je meer dan in je recht om te vragen of de bevalling ingeleid mag worden.

Wat jij allemaal beschrijft, sterkte meid.

Heb geen ervaring, maar als ik het zo lees, sta je meer dan in je recht om te vragen of de bevalling ingeleid mag worden.

Wat jij allemaal beschrijft, sterkte meid.

Hoi mariette,

ik zou het zeker ter sprake brengen en vragen! Vertel dan ook over je gevoel. Ligt helemaal aan je gynaecoloog wat hij ervan zegt denk ik. Die van mij is heel menselijk en telde de vorige zwangerschap toen ik veel last van mijn bekken had uit zichzelf voor in te leiden en na een rotbevalling de vorige keer die eindigde in een spoedkeizersnee mocht ik nu zelfs voor een keizersnee kiezen. Heb ze beide afgewezen maar dat is heel persoonlijk.
Als je alleen al een datum hebt om naar uit te kijken (al zou dat de uitgerekende datum zijn) kan dat al heel erg veel helpen.
Vertel dus gewoon hoe je je voelt en hoop voor jou dat je gyn er iets mee doet!

Sterkte ermee!

Natasja

Ik ga er vanuit dat je dus al bij de gyn loopt???
Ik liep bij ons 2de kindje bij de verloskundige en omdat onze eerste zoon overleden is toen hij 2 jaar was en ik 1,5 week voor de uitgerekende datum het allemaal even niet meer kon rijmen in mijn hoofd heeft de verloskundige mij gestuurd naar de gyn en die zei toen na het bevoelen van mij dat ik al 2 cm ontsluiting had dus ik was inleidbaar en kon gelijk de volgende dag komen.
Zo wie zo moeten je klachten echt wel gegrond zijn en moet je natuurlijk wel inleidbaar zijn want anders kan je natuurlijk niet ingeleid worden.
Ik snap best dat je zo snel mogelijk je kindje in je armen wil hebben maar ik roep nu wel bij nr 3 ik laat mij nooit meer inleiden want ik vod het de hel op aarde omdat het veels te snel ging ( in 2,5 uur)
ik heb daarna nog onwijze kramp in mijn billen gehad en pijnlijke naweeen.
Dus weet waar je omvraagt!!!
STERKTE!!!!

Ik ga er vanuit dat je dus al bij de gyn loopt???
Ik liep bij ons 2de kindje bij de verloskundige en omdat onze eerste zoon overleden is toen hij 2 jaar was en ik 1,5 week voor de uitgerekende datum het allemaal even niet meer kon rijmen in mijn hoofd heeft de verloskundige mij gestuurd naar de gyn en die zei toen na het bevoelen van mij dat ik al 2 cm ontsluiting had dus ik was inleidbaar en kon gelijk de volgende dag komen.
Zo wie zo moeten je klachten echt wel gegrond zijn en moet je natuurlijk wel inleidbaar zijn want anders kan je natuurlijk niet ingeleid worden.
Ik snap best dat je zo snel mogelijk je kindje in je armen wil hebben maar ik roep nu wel bij nr 3 ik laat mij nooit meer inleiden want ik vod het de hel op aarde omdat het veels te snel ging ( in 2,5 uur)
ik heb daarna nog onwijze kramp in mijn billen gehad en pijnlijke naweeen.
Dus weet waar je omvraagt!!!
STERKTE!!!!

Why not? Als jij je ellendig voelt is dat niet echt voordelig voor je ukkie. Ik zou het zeker aankaarten. Als de 37 weken grens is bereikt zal men daar ook niet moeilijk om doen denk ik. Succes!!!

Vragen is noooooiiiit raar! Het gaat tenslotte over jou en je kindje! Of ze er ook echt iets mee doen is natuurlijk helemaal afhankelijk van de situatie.
Als ze niet willen/kunnen inleiden moeten ze dat natuurlijk goed onderbouwen. Ook kun je altijd een second opinion aanvragen, hoor!
Succes ermee meid!

Terug
Bovenaan