vragen om in te leiden is dat raar?

Vragen is noooooiiiit raar! Het gaat tenslotte over jou en je kindje! Of ze er ook echt iets mee doen is natuurlijk helemaal afhankelijk van de situatie.
Als ze niet willen/kunnen inleiden moeten ze dat natuurlijk goed onderbouwen. Ook kun je altijd een second opinion aanvragen, hoor!
Succes ermee meid!

thanks voor de reacties... ben gewoon schijterd en weet dus nog niet of ik t durf te vragen... schaam me er dan voor om "hulp" te vragen.. maar als er iets ergens ligt wat er niet hoort krijg ik soms al paniekaanval.. en dan hypere en stopt soms ademhaling dus jaha

thanks voor de reacties... ben gewoon schijterd en weet dus nog niet of ik t durf te vragen... schaam me er dan voor om "hulp" te vragen.. maar als er iets ergens ligt wat er niet hoort krijg ik soms al paniekaanval.. en dan hypere en stopt soms ademhaling dus jaha

Hi, ik zou dus nooit meer een inleiding willen. Joost is binnen een kwartier geboren, uitdrijving heeft 3 minuten geduurd en daardoor is er vruchtwater in zijn longen achter gebleven. Natuurlijk waren er bij Joost meerdere complicaties, infectie en hij was pas net 37 weken. Dus bij een inleiding zou ik zoiezo niet gaan voor de 39 weken. Helaas hadden wij niet veel te kiezen wegens mijn gezondheid, maar goed, dit is dus mijn ervaring.

Kijk ik heb geen ervaring, maar wat ik wel denk is het volgende;
Iedereen zegt " inleiden is niet fijn " en dat geloof ik gelijk, maar, volgens mij is bevallen zoiezo niet fijn...
Hahaha

Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt en je laten adviseren door je gyn. Die weet waar die het over heeft lijkt mij.....

Heel veel succes!!
Sonja

Met zoveel klachten misschien wel ter sprake brengen, maar mijn ervaring met inleiden is gewoon weg slecht, en ik ken erg weinig positieve verhalen. Misschien alvast van te voren aangeven dat je graag pijnmedicatie wil, ruggeprik, tens... En als ze zeggen prima inleiden doen we, zorg dan dat die anestesist in de buurt is want een weeënstorm dat wens ik echt niemand toe en de kans dat je daarin belandt is erg groot met een infuus. Een bevalling begint statistisch gezien toch vele malen soepeler zonder dan met weeënopwekkers en loopt minder vaak op een spoedkeizersnede uit.

ik kan denk ik wel een reele afweging maken met een derde kindje. Bij de eerste twee ben ik gewoon thuis gevallen en natuurlijk is gewoon bevallen ook geen pretje, maar inleiding is echt heel erg anders. Bij de andere twee duurde de ontsluitings weeen nog geen twee uur, en nu was dat 12 uur. Dus wel degelijk verschil. Dat is niet zo raar, aangezien je een kindje gaat halen wat er eigenlijk nog niet aan toe is.

Terug
Bovenaan