Lieve heppy, wat vervelend dat je er zo doorheen zit.
Gister had ik controle en de vk gaf aan dat als ik het zat was ik het moest zeggen, dat zou ze me inderdaad een stukje helpen. Ik werd daar vrij emo van, maar bedacht me dat ik inderdaad wil dat die kleine komt als hij er zelf klaar voor is, en dat als ze me gestript had het uit eigen belang was omdat wij zo nieuwschierig naar die kleine zijn.
Ze zei me wel dat ze niet tot 42 wk liet lopen, en ze zal me op het moment dat die kleine er nog niet is, wel helpen als ik 41 wk ben. Daar ben ik het wel mee eens, om risico van poepen in het vruchtwater te voorkomen. Mijn zus heeft dat namelijk gehad, en liep over de 42ste week, en het kindje had het gewoon bijna niet gered. Voor mijn gevoel heb ik met 41 wk echt men allerbest gedaan.
Ik wil je hiermee niet mijn ideeen opdringen, ik snap als geen ander hoe zwaar het is, en ik vond dit eerlijk gezegd ook een zeer pittige zwangerschap. Ik heb alles haast gekregen wat je maar aan kwalen kan krijgen, en ging er echt niet fluitend doorheen.
Ik had er nog met men vriend over, het liefst gaan we straks zo door voor een 2de want tja we hebben al een mk gehad en zijn allebei over de 30. Maar ik ga daar zeker nog eens goed over nadenken, zo pittig vind ik deze zwangerschap.
Ik hoop dat je voor jezelf een keuze kan maken, en dat de vk je keuze respecteert, want de kans is er natuurlijk dat ze pas met je hierover gaat sparren als je overtijd bent. Want een zwangerschap duurt toch echt 40 weken. het is jou lichaam en als jij echt niet meer kan aan de bel trekken, vechten voor je eigen gevoel.
Hoop dat je wat aan onze verhalen hebt. En meid voor je het weet ben je aan de beurt, bij jou rommelt het al langer, dus je weet het niet. Stel jezelf anders een periode voor, misschien helpt dat.
liefs nath