[quote quote=10288514]Hier ook een beetje het zelfde! Wij hebben een redelijk strak ritme met altijd de volgorde: verschonen, flesje, even ‘spelen’ en dan slapen en dat allemaal in max 75 min omdat hij dan moe wordt en gaat slapen. 07u fles, rond 08/08.15 naar bed slaapt dan meestal tot 10.30/45 met af en toe speentje in doen. Als hij eerder wakker wordt probeer ik dat nog wat te rekken anders is hij te moe om te drinken. 11 u fles, rond 12/12.15 naar bed idem als hierboven 15 u fles, rond 16/16.15 naar bed slaapt dit flesje minder, soms haal ik hem een half uur uit bed en stop hem er daarna voor klein uurtje nog er in 19 u fles, rond 19.30 in bed slaapt door tot 23 en dan wakker maken voor laatste fles. In de ochtend weer toewerken naar 07u, soms is hij eerder wakker maar dan rekken met de speen.[/quote]
maar dat betekend dus dat jou baby tussen de voedingen door zo lang slaapt dat hij precies wakker wordt wanneer het weer tijd voor voeding is? Misschien moet ik dan toch iets meer rekken bij het slapen, ga het vandaag proberen! ook een extra slaapje na de 15.00 fles ga ik bekijken. Sten doet nu 1 kort slaapje maar is daarna eigenlijk niet meer goed te pas. Ik was altijd overtuigd dat hij niet teveel mag slapen voor zijn lange slaap maar denk wel dat hij het nodig heeft.
maar dat betekend dus dat jou baby tussen de voedingen door zo lang slaapt dat hij precies wakker wordt wanneer het weer tijd voor voeding is? Misschien moet ik dan toch iets meer rekken bij het slapen, ga het vandaag proberen! ook een extra slaapje na de 15.00 fles ga ik bekijken. Sten doet nu 1 kort slaapje maar is daarna eigenlijk niet meer goed te pas. Ik was altijd overtuigd dat hij niet teveel mag slapen voor zijn lange slaap maar denk wel dat hij het nodig heeft.