Vragen van nieuwe mama's

Grappig zeg. Mijn vriend moet trouwens erg om mij lachen omdat ik zo snel aan het typen ben. Ik wil al die topics bijhouden he, haha. Maar vind het ook zo fijn dat ik dit met jullie allemaal kan delen!
 
Pff ik heb zon last van m'n darmen hebben jullie dat ook? Heb gewoon al 2 weken buikpijn maar das andere buikpijn soms krijg ik opeens mega krampen echt van m'n darmen en dan moet ik echt naar de wc. Heb dat ook wel eens als ik ongesteld was, zit er een verband tussen? Of komt het niet bekend voor?
 
Hmm ik heb wel last van andere stoelgang hoor, wat last van verstopping zo nu en dan. Kan ook niet iedere dag en de ontlasting is dan wat harder. Maar verder geen last van krampen of zo. Ja wel krampen maar dan een soort menstruatiepijn, niet dat ik naar de wc moet.
Heeft iemand dat gehad in de zwangerschap? Heb er bijna iedere dag wel eens last van, maar meestal maar eventjes en niet heel hevig of zo. Alsof je menstruatie er aan zit te komen maar dan steeds niet door zet.
 
Ik heb ook een vraagje, het is nog 4 dagen tot mn NOD .. maar aangezien ik al een aantal dagen misselijk ben heb ik vanmorgen toch een zwangerschapstest gedaan ( 2 voor 5 euro) deze gaf een lichte maar duidelijke 2e streep... zwanger dus..

Alleen nu heb ik sinds 2 uurtjes geleden bloedverlies, niet veel en het lijkt ook minder te worden (bruinig)
Dit heb ik bij de andere zwangerschappen nooit gehad, moet ik me zorgen maken?
 
Ik heb ook last van me darmen!
Opgeblazen buik rond de maag ook daar heb ik last van... Zal wel te maken hebben met die ruimte die er niet van komen voor de kleine :)
Verder af en toe steken in mijn vagina of punani zoals ik hem noem haha

Gefeliciteerd raffia!!
Komt vast goed met jou :)

Groetjes
 
Terug
Bovenaan