vragen

Je hebt al een hoop tips gekregen, zie ik wel.
Goed om te weten is dat ze bij de eerste afspraak van de Vk bloedafnemen, dit is in ieder geval bij mij zo.

Inderdaaad , kraamzorg regelen , vaak krijg je adressen bij je VK. Verzekering op de hoogte brenegen. nadenken welk kinderopvang je wilt hebben en dit regelen. Moeders voor moeders als je hieraan mee wilt doen.

En natuurlijk veel genieten van het feit dat je zwanger bent!!!

Groetjes Heidy

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf ben ik bijna 3 maanden zwanger en heb al 5 echo's gehad. Door onstandigheden hebben ze mij al snel laten komen en regelamtig gecontroleerd.

Met 7 a 8 weken was het bij mij al aardig te zien en kon ik mijn kleding al niet meer aan. Ik ben gewoon zwangerschapsbroeken gaan dragen en dat is echt een verademing. Nu ben is al zo gegroeid dat er echt geen twijfel over mogelijk is dat ik zwanger ben. Ik heb het echt niet 3 maanden geheim kunnen houden.

Ik heb ook wel last van jeuk en dat komt waarschijnlijk omdat je hard groeit en je huid het eigenlijk niet goed aan kan. Mijn dokter adviseerde me 2 keer per dag goed in te smeren met een creme. Er is speciale creme te krijgen voor zwangere vrouwen. Dat moet ook straie voorkomen. Het heeft bij mij wel geholpen.

Heel veel geluk en plezier met je zwangerschap.

Groet

Angela

Terug
Bovenaan