Vreemd advies CB?

Ik vind het eerlijk gezegd geen gek advies van het cb, aangezien er veel tijd tussen de middag fles zit. Maar het is een advies hé, dus doe vooral wat werkt en goed voor jullie voelt. 

Thanks allemaal, ja en idd 't is een advies dat klopt ook. We kregen ook enigszins 't gevoel dat je idd het beste gewoon ja kunt knikken en er je eigen plan uit trekken. Maar soms toch lastig. 
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties 

Er zit inderdaad ook wel een langere tijd tussen de middagfles. 6 uur tegenover de andere 4/5 uur.
Als jullie kleine het er prima op doet, goed toch! Enige wat ik eventueel zou kunnen denken is alleen de middagfles een uur vervroegen naar 16. Misschien dat die in de avond dan zelf nog wakker word voor een fles en je hem niet hoeft wakker te maken.
Maar mocht de kleine niet tevreden zijn, dan zou die vast al eerder laten horen! CB adviseert vaak op gemiddelde en dat zijn veel kinderen nou eenmaal niet.
Hier was het juist andersom, ik zag juist een afbuigende groei, geen goede lijn. CB zei juist: geen zorgen maken, ze zit boven het gemiddelde. Terwijl als deze afbuiging doorzet, ze eronder komt. Ik geef borstvoeding, dus maatregelen genomen om productie te verhogen en vandaag ging het lijntje weer netjes goed omhoog. Bespreek dit soort dingen dan ook niet met CB, geen zin in discussie gezien ik toch mijn eigen gevoel achterna ga. 

Nee dat is inderdaad zo. Er zit ook een lange periode tussen. Maar ja blijkbaar vindt ze 't zo prima. Ik ben ook bang om 't ritme te bederven haha. 
Inderdaad wellicht wijsheid om lang ni alles daar te vertellen hihi

Terug
Bovenaan