vreemd en pijnlijk

pff.... vind dit beetje vreemd...

vanmiddag kwam ik thuis bij mijn ouders vandaan en ineens kan ik amper staan... laat staan lopen..
zonder enorm veel pijn overal...

mijn hele lichaam doet zeer.... maar vooral rond mijn liezen... net al ff met ee kruik tussen de benen gelegen, maar dat helpt ook niet echt... vind dit vreemd... en is erg pijnlijk...

kreeg net te horen dat het misschien been weeën zijn.... geen verstand van.. maar ze raden me aan mijn vk te bellen..

wil niet voor jan met de korte achternaam bellen vind mezelf al zo'n enorme zeur worden....

Zou kunnen beenweeën, maar dat krampt echt en houdt niet de hele tijd aan! Is heel vervelend beenweeën met of je door je bovenbenen zakt en vaak straalt het uit vanuit je rug of buik..!

Ik denk eerder dat het komt door her verweken van je bekken i.c.m. overbelasting.. ik heb daarom ook al eens op handen en voeten de trap beklommen..!

Sterkte en als je het niet vertrouwd gewoon bellen (beenweeën zorgen trouwens nooit voor ontsluiting heb ik me laten vertellen dat is het meest nare!!!!)

nou sucses joh kan zo ook niet echt zeggen wat het is..............goed dat je gebeld hebt!
Beter een keer teveel dan te weinig

liefs louise

p.s laat je weten wat hij denkt dat het is?

Hey Anneke,

nou?????? Ben verder niet nieuwsgierig hoor,hahaha.
Hoop voor je dat het inderdaad voorwerk is, de kleine moet nog heel even blijven zitten!

Laat je ons niet te lang in spanning??

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan