vreemd en pijnlijk

beenweeen, bestaat dat ook al,,haha, sorry die ken ik niet..
Laat je even weten hoe het is?? al zal het als het echt weeen zijn dat niet iets zijn waar je nu mee bezig bent, maar goed we houden het in de gaten hier,,haha
Liefs MJ

Dokter geweest (dat is mijn vk) en omdat mijn harde buiken om de 7 minuten kwamen en dan 1-2 min aanhielden met uitschieters naar mijn benen moest ik toch ff naar het ziekenhuis...
Daar aan de ctg en ik heb enorm veel harde buiken en kleine voorweeën... maar niets om me zorgen over te maken...

Met mij gaat het redelijk goed.. moet veel rust houden... dus vandaag bellen voor een bed beneden.
de pijn in de liezen komt door de kleine.. en mijn voorweeën en enorm veel harde buiken produceerd te kleine man ook. Mijn buik reageert heel erg op mijn hele drukke baby....

Baarmoedermond is week... maar heb nog geen ontsluiting...

mag gelukkig nog thuis bevallen, dat was gisteravond nog ff spannend... want eigenlijk wouden ze dat ik sowieso in het ziekenhuis ging bevallen.... maar gelukkig mag het nog thuis. tenzij er binnen de 4 weken nog wat is. dan moet ik sowieso in het ziekenhuis bevallen.

Maar goed.. rust nemen dus en alles uit handen geven.

Liefs

@ mj het is idd nog veel te vroeg... vandaar dat hij me ook doorstuurde.... baalde daar zelf erg van.. mijn vriend ook.
Voelde me er heel vreemd bij... mijn hele zwangerschap gaat perfect.. en dan komen de laatste weken en alles word moeilijk en zwaar... voel me echt een oude zeur worden.......

maar mevrouw van het ziekenhuis zei.. ik zie je hier liever 10 keer voor niks, dan 1 keer te laat....
als er wat is bellen! en nu ook nog nu ik weet dat ik dan daarna in het ziekenhuis moet bevallen... hoop dat het nu rustig blijft en ik nog 4 weken kan zitten......

Hoi,
He, wel effe schrikken dat je toch naar het ziekenhuis moest, maar ook wel goed dat ze alles dan gelijk nagekeken hebben. Jammer is dat he dat je je zo lang goed kan voelen en dat die laatste weken dan zo zwaar worden, ik heb het ook, heb af en toe alleen maar het gevoel dat ik zeur en alles doet pijn. Nou meid, probeer maar rustig aan te doen met het kleintje nog even lekker in je buik.
Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan