Vreemd gegaan

Hallo,
Ik ben mama van 3 kids waarvan 1 kindje uit vorige relatie en 2 kindjes van mijn huidige man waarmee ik getrouwd ben.
Ik ben nieuw hier op dit forum.
ik loop al een paar maanden met iets rond, en ik weet geen uitweg meer misschien hebben jullie wat adviezen voor mij.

Tijdje geleden kwam ik per toeval in contact met mijn ex via Instagram, beetje leuk gekletst en uiteraard herinneringen opgehaald van vroeger.
Dat maakte wel iets in mij los en ook bij hem, we besloten wat af te spreken eigenlijk gewoon voor de leuk maar het werd van kwaad tot erger. We kregen gevoelens weer voor elkaar en van het een kwam het ander dus ook met elkaar intiem geweest, normaal keek mijn partner nooit in mijn telefoon maar ineens toch wel en toen zag hij het gesprek, ik heb de telefoon uit z’n handen getrokken en het gesprek verwijderd zodat hij niks kon lezen, uit eindelijk heel veel stress gehad thuis maar we zijn er boven op gekomen samen.

Ik miste wel steeds de aantrekkingskracht naar mijn man, maar ik wilde ook mijn gezin niet kwijt.
Maar ik hield wel steeds het contact met mijn ex en bleven we ook afspreken 4 maanden lang heb ik dit vol gehouden.
Maar mijn ex heeft ook een partner en gaat trouwen hij zei wel steeds dat die de bruiloft door liet gaan omdat hij graag een kindje wilde die ik hem niet kan geven omdat ik gesteriliseerd ben. Als dat allemaal achter de rug was wilde hij voor mij gaan, maar ik kon het niet vol houden het eeuwige gelieg en bedrieg ik voelde me zoon slecht mens naar mijn man en kinderen.
Ik had nooit van mij zelf verwacht dat ik zo iets zou doen, Tot deze week besloot ik de knoop door de hakken en heb tegen mijn ex gezegd dat ik er mee wilde stoppen. ineens kreeg ik van hem een berichtje dat hij de bruiloft niet meer wilde laten door gaan en hij voor mij wilt gaan, maar ik min of meer van gedachte ben veranderd en man en gezin niet kwijt wil.
En dan komt er bij kijken dat mijn ex een kinderwens heeft die ik hem niet geven kan en ook geen wens meer heb voor een 4e kindje
Maar jk voel me nu schuldig naar mijn ex en mijn man.

Wat moet ik nu doen ik voel me zoon slecht persoon
 
Ik hoop dat dit een slechte grap is. Anders heb ik namelijk 1 advies, kappen met die onzin en kijken wat je nu hebt. Lijkt allemaal leuk die ex. Alleen hoe je eraan bent gekomen zal je er ook vanaf komen.
 
Terug
Bovenaan