Vreemd gevoel in mijn buik

Hoi dames!

Sinds september 2016 gebruik ik geen pil meer. Al die tijd condoom gebruikt omdat ik wilde dat ik weer een "normale" cyclus zou krijgen. Vanaf afgelopen mei pas besloten om voor het echt te gaan :) ik zou afgelopen maandag mijn eisprong hebben, maar denk dat dat iets eerder geweest is. Ik heb nu al vanaf zondag steeds kramp in mijn onderbuik. Steekjes en krampjes..meestal rechts. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? En hoe kwam dat? Ik maak mezelf onnodig onzeker omdat ik dit gevoel nooit eerder heb gehad, en ik het ook niet goed kan plaatsen. Spannend vind ik het ook!

 
Hoi Renee,

ik heb precies hetzelfde gehad deze maand. En dat was voor het eerst terwijl ik al enige tijd gestopt ben met de pil.

Na ovulatie (en sex) constant lichte krampen in mijn buik gehad. Op een gegeven moment lichtroze bloedverlies 1 dag - innestelingsbloeding als ik internet moet geloven-, maar toch een aantal dagen na nod ongesteld geworden. Heb er vervolgens heel veel over gelezen en ws is het eitje bij mij wel bevrucht geweest maar is de innesteling niet goed gegaan. Is overigens normaal, schijnt 50% van de keren te gebeuren in het geval van bevruchting.

Niet bedoeld om je een negatief gevoel te geven, maar die krampen zijn dus juist een goed teken! Hoop dat de innesteling bij jou wel goed gaat!

liefs,

sandra

 
Hoi Sandra!

Bedankt voor je reactie! Hier inmiddels nog steeds regelmatig krampjes. Geen bloeding gehad maar dat hoef ook niet per se toch? Ik vind het allenaal zo spannend! Twijffel soms aan mijn eigen lichaam! Mijn eisprong zou eigenlijk vorige week maandag geweest zijn maar heb die krampjes al vanaf vorige week zondag. Zou dus kunnen dat mijn eisprong al wat eerder geweest is. Vanaf wanneer zou ik een testje kunnen doen denk je?

Liefs Renée
 
Dag Sandra en Renee,

Ik zit momenteel met hetzelfde. Ook krampen, 2 keer wat licht bloedverlies gehad en nu een week lang "menstruatiepijnen"

Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden.

Ik denk eraan zaterdag (een week later dus) een test te doen. Ik heb namelijk een test 4 dagen van te voren gedaan, maar deze was (logischerwijs) negatief.

Houd je mij op de hoogte? Ben erg benieuwd!



Oja, voor mij ook "de eerste ronde"
 
Ik heb gister ook een test gedaan omdat ik hoopte dan uitsluitsel te krijgen..maar dat was natuurlijk veel te vroeg! Haha! Ik wil nu wachten tot maandag of dinsdag. Heb maandag nijn NOD.
<p style="text-align: left;">Had jij wel steeds een regelmatige cyclus Milou? Ik wel, meestal 28/29 heel soms 30 dagen. Hebben het rond de dagen van mn eisprong wel fkink gezellig gemaakt ;) dus het zou goed zo kunnen zijn. Of bedenk ik me dit zelf allemaal..zoo stom he ;) haha</p>
 
Hoi dames,

zit nu zelf in ronde 4 voor een eerste kindje. Sinds het stoppen met de pil een redelijk regelmatige cyclus van zo'n 29 dagen. Deze maand ovulatietest gedaan en mijn eisprong was pas op dag 25 (9 juni) mijn menstruatie zou dus pas op 23 juni moeten beginnen dus dan zou het ineens 39 dagen zijn. Nu is het zo dat ik sinds gisteren echt menstruatieachtige krampen heb (buik en rug) en heel erg moe ben. Wat zou dit kunnen zijn? mijn menstruatie zou als ik niet zwanger ben toch pas veel later moeten beginnen.



Groetjes en ik hoop op een antwoord!
 
Spannend zeg! Ik snap jouw gevoel wel. Ik zit nu in ronde 2 voor ons eerste kindje en had precies hetzelfde als jou vorige maand. Ik was toen uiteindelijk 5 dagen over tijd, maar werd helaas ONG. 11juni was mijn LH-piek dus gister of vandaag eisprong gehad. Veel geklust dus hopen dat wij deze keer wel zwanger mogen worden.

veel succes meiden!
 
Terug
Bovenaan