Vreemd gevoel in mijn buik

Dag dames,
<div></div>
<div>@renee: ik ben sinds februari gestopt met de pil, mijn eerste cyclus was 46 dagen en de cyclus die erop volgde was 30. Ik voel mijn ovulatie altijd weg goed (steken en beetje kramp + ik zie het aan mijn witte vloed. Ik ben normaal heel goed met bijhouden en uitrekenen. Laat ik dit dit keer niet gedaan hebben... (zucht). Ik weet wel dat ik rond de tijd van het klussen, wel in de ovulatieperiode zat... erg spannend dus. Haha</div>
<div></div>
<div>Probleem is dat jouw lichaam je heel erg in de maling kan nemen. Ik hoop voor je dat het zo is Renee! Je houdt me wel op de hoogte toch?</div>
<div></div>
<div>@AS Oeh, dit is wen lastige meid! Kan natuurlijk ook ovulatiekrampen zijn. Hier heb ik zelf wel last van. Kan jij het bij jouzelf zien als ke ovuleert? Als dat het niet is kan het evt een innesteling zijn. Maar goed, ben natuurlijk geen dokter ;-)</div>
<div>Houd je mij op de hoogte?</div>
 
@AS lastig is dat dan he..ik kan je er niet zo goed mee helpen. Ben er nog redelijk onervaren mee. Zelf merkte ik wel aan afscheiding wel redelijk wanneer mijn eisprong was..maar ook nog geen ovulatie testen gedaan. Misschien toch ovulatie krampen?

@buddha-zen, oke..ja ik snap op dit moment weinig van mijn lijf. Ik voel vanalles maar is dit nou echt of niet ;) hopelijk komen we er snel achter! Ik hoop met je mee! Veem succes!

@milou, zeker spannend! Als je rond de tijd goed geklust hebt is de kans zeker aanwezig! Ben erg benieuwd!!
 
<p style="text-align: left;">Hoe is het met jullie dames? Ik ben door naar volgende ronde. Maar is oke! Volgende week dinsdag ongeveer weer een nieuwe eisprong! Liefs!</p>
 
Hoi, ik kom even meepraten.
Hoe is het Renee? Al een test gedaan?

Ik heb sinds zaterdag ook soort kraampjes en steekjes die rechts begonnen, naar het midden onder mijn navel en boven mijn schaambot. Ook links. Gisteren was het aardig weg en vandaag zit het er weer een beetje.
Gisteren (erg vroeg) test gedaan. Een action vroege test. Deze leek positief. Kv5 gisterenmiddag gedaan en een tuurtest. Vanmorgen ook maar wit. Het kan alle kanten nog opgaan kaar benieuwd om met andere dames hierover mee te praten.
 
Welkom! Wat spannend! Dat wachten en de onzekerheid is slopend he! Wanneer is jouw NOD? Mijn NOD is aankomende dinsdag of woensdag. En ik wil dit keer eigenlijk niet eerder testen. Ik heb dat vorige ronde wel gedaan..maar ik werd er soort van geobsedeerd door haha. Dit is dus onze tweede ronde..ik probeer er vanuit te gaan dat ik gewoon ongesteld word..naar dat is toch lastig. Aankomende week heb ik een aantal feestjes..en ik vind het erg lastig om dan gewoon alcohol te drinken. Ik hoor van veel meiden dat zij ook gedronken hadden toen ze nog niet wisten dar ze zwanger waren maar dat voelt voor mij niet goed. Herkennen jullie dat?
 
Mijn NOD is volgens mij ook dinsdag of woensdag. Zojuist een sensitest gedaan en ik zie een 2e steeepje... ik kan er niet meer omheen denk ik.
 
spannend hè? Ik heb dezelfde klachten als jij had en vandaar dat ik benieuwd was hoe het met je is :) hopelijk krijg jij ook een positieve test komende dagen! 
 
 Nee nog geen testje gedaan. Ik durf het nog niet omdat mijn eisprong erg kaat was. Weet niet goed wat ik nu moet doen. Ik wil heeeel graag morgen testen maar ben ook bang voor teleurstelling. 
Wat super zeg!! Hoe voel je je? En heb je verder nu nog kwaaltjes of dingetjes? Al een voorzichtige gefeliciteerd hoor!!
 
Terug
Bovenaan