A
Anoniem
Guest
ff een update van mijn kant...
19-09 ongi geworden
2-10 posi ovu test
8-10 posi ovu test (mm vreemd)
11-10 bruin bloed met afvegen, vanaf hier ook veel ongi-krampen onderin buik...
16-10 weer bruin bloed met afvegen, nog steeds de krampen...begin er in te geloven....
19-10 weer bruin bloed en nu wel duidelijke echt ongi krampen
20,21-10 uiterlijke NOD
Wat moet je er nu van denken, ik weet het niet meer. Voelde me eigenlijk even 1 week beetje zwanger, heel veel krampjes en bruin bloed tussendoor wat ik niet ken na 11 rondes...
nu lijkt me lichaam me toch weer in de steek te laten door wel weer ongi te worden,
Nu alleen nog maar bruin bloed bij afvegen, niet in ondergoed..maar ga er maar vanuit dat ik morgen een topic kan openen met op naar ronde 12....
moest ff me verhaal kwijt....me lieve man belde al of ie naar huis moest komen van zijn werk...de lieverd!!
bedankt voor lezen meiden ben een beetje me ei kwijt....
liefs xxx
19-09 ongi geworden
2-10 posi ovu test
8-10 posi ovu test (mm vreemd)
11-10 bruin bloed met afvegen, vanaf hier ook veel ongi-krampen onderin buik...
16-10 weer bruin bloed met afvegen, nog steeds de krampen...begin er in te geloven....
19-10 weer bruin bloed en nu wel duidelijke echt ongi krampen
20,21-10 uiterlijke NOD
Wat moet je er nu van denken, ik weet het niet meer. Voelde me eigenlijk even 1 week beetje zwanger, heel veel krampjes en bruin bloed tussendoor wat ik niet ken na 11 rondes...
nu lijkt me lichaam me toch weer in de steek te laten door wel weer ongi te worden,
Nu alleen nog maar bruin bloed bij afvegen, niet in ondergoed..maar ga er maar vanuit dat ik morgen een topic kan openen met op naar ronde 12....
moest ff me verhaal kwijt....me lieve man belde al of ie naar huis moest komen van zijn werk...de lieverd!!
bedankt voor lezen meiden ben een beetje me ei kwijt....
liefs xxx