vreemd lichaam

hee meiden,

bedankt voor de lieve woorden!!
nog geen ongi gelukkig!! hoop dat ze de komende 9 maand weg blijven ;-)
wil morgen of zaterdag echt gaan testen....probeer steeds uit te stellen bang voor nega test en dus teleurstelling...zodra ik getest heb weten jullie de uitslag okay?!
bedankt lieve meiden...
liefs xx

Lieve, lieve Neomi,

Wat een verwarrende verhaal! Zeker van je positieve ovu-testen....Heb ik ook en je word er helemaal debiel van!! :-( Maar geef de moed nog niet op want zolang die vervloekte rode duivels nog niet in zicht zijn, is er nog alle hoop en kans!

Ik ga héél hard voor je duimen en hopen en bidden en nog veel meer.....(hahaha) voor een positieve uitslag. Ik gun het jou zooooooo!!!!! wat ontzettend lief van je man dat hij naar huis wilde komen.

Overigens dat afvegen van bruin, dat heb je toch nooit eerder gehad? Ben benieuwd wat dat kan betekenen.... Nou schat, No more ongi de komende 9 maanden hoor! Het is tijd voor een nieuwe mama in de groep! :) ******************

Liefs en een dikke knuffel....Lynn.

Heey meis,

Wat een verwarring zeg!! Ik kan me goed voorstellen dat je er niks meer van snapt! Bij mij ging het ook zo en ik bleek wel zwanger te zijn!! Ook ik had regelmatig bruin bloed en echte ongikrampen en toch was ik zwanger dus het kan nog hoor!! Zolang je ongi niet doorzet is er hoop! En ik hoop zo dat het voor jou deze maand raak is! Ik gun het je zo!

Veel succes meid en ik duim voor je mee!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan