Vreemd na ongi

A

Anoniem

Guest
Dag meiden.

Hier ben ik weer met zo'n vreemde vraag.
Vorige week maandag avond ben ik ongi geworden, dit heeft zo'n 4 dagen geduurd. Gister was het helemaal over. Nu en eigenlijk een aantal dagen ben ik vrij moe al moet ik wel zeggen dat ik 2 dagen wat druk ben geweest. Gistermiddag was ineens de knollen op moe moe en nog eens moe. Vandaag nog kan de hele dag wel slapen. Nu heb ik sinds vanmorgen weer last van mijn onderbuik en rug hetzelfde als ik ongi moet worden. Dit heb ik normaal niet vind het ook erg vreemd, kan me voorstellen als ik een eisprong moet krijgen maar dat duurt nog 8 dagen. Net ging ik naar de wc en zag ik in mijn inlegkruisje dat er  weer wat rozig/lichtbruine afscheiding in zat
Wie o wie weet wat dit is.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine,

Je hoort toch van die verhalen dat je ongi wordt en toch zwanger bent?
Ik zou als ik jou was toch maar een test doen!

Groetjes Stef

Hoi Sharine,

Moest je inderdaad vorige week ongi worden of was dat een week eerder dan je NOD? In dat geval kan je bloeding van vorige week een innestellingsbloeding geweest zijn. Overigens, er zijn ook dames die nog een aantal maanden "gewoon" ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn, het lichaam heeft het dan nog niet in de gaten en reageert nog met een korte ongi. Voor alle zekerheid (als je moe blijft) zou ik een testje doen, dan weet je het zeker.

groetjes en succes!
Dion

Hoi Dion

Vorige week maandag ben ik ongi geworden een dag eerder dan mijn NOD. Dus wel op tijd.

hey sharine,
alles goed meid?
Ik ben weer terug van weg geweest....
Ik zou inderdaad gewoon even een testje doen, die geeft mischien wat meer duidelijkheid.
Groetjes Sjnoebelke.

Hoi sjnoebelke

He meid met mij gaat het goed (op die vreemde vraag na)
Maar hoe is het met jou nu. Na die vreselijke tijd waar je nu nog in zit. Hoe voel je je nu. Vind het nogmaals heel erg wat je hebt meegemaakt.

Groetjes sharine

sta nog steeds onder controle bij de gyn. Moest om de dag bloedprikke, want hcg gehalte  wilde maar niet omlaag. Inmiddels is t wel gezakt, maar nog steeds niet genoeg. Volgende week nog een keertje bloedprikke en dan zien we wel weer. af en toe kleine buikkrampen en bruin bloedverlies weer...wat t betekend?? ik weet t allemaal niet meer.
Ik hoop dat we snel weer opnieuw kunnen beginnen met zwanger worden, maar zolang het hcg niet weg is, kunnen we dat even vergeten zei de gyn. ik probeer wel positief te blijven en mijn man ook. (we zijn afgelopen vrijdag getrouwd, was een prachtige dag om nooit te vergeten. neemt niemand ons meer af!!)
ik hoop dat we allebei snel naar het zwangerforum mogen gaan met alle andere meiden hier natuurlijk!
Hou je me een beetje op de hoogte van alles?
succes!!
Groetjes!

He sjnoebelke

Van harte proficiat meid met je huwlijk. Toch nog iets moois meegemaakt na alle elende. Jammer he dat je nu nog niet verder kunt om zwanger te worden. Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag raken en dat het dit keer goed mag gaan.

Liefs sharine

ps we houden elkaar op de hoogte

Terug
Bovenaan