Vreemd na ongi

Dag meiden

Ja daar ben ik weer. Ik weet dat ik moet gaan testen om het zeker te weten. Alleen heb ik vanmorgen getempt en die was 36,6 laag dus voor een zwangerschap of niet.
Klachten zijn nog hetzelfde.

Groet Sharine

Hey Sharine, wat vervelend zeg! Misschien kun je nog een test doen om het zeker te weten ? Deze ongi vond ik bij mijzelf ook vervelender dan de vorigen. Duurde maar twee dagen en had constant pijn tijdens de ongi en nu nog steken, misselijkheid. Maar ik geloof niet dat ik zwanger ben, maar het is wel vervelend ik snap een beetje wat je bedoeld.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik zwanger ben. Want in princiepe ben ik gewoon ongi   geweest. Ja de een zegt misschien innesteling maar ja dat lijkt me veel voor een innesteling. Je word er gewoon een beetje moedeloos van. Een test doen waarvan ik eigenlijk al weet dat die negatief is maar ja het is wel de enige uitsluitsel natuurlijk. Als nou iemand me kon vertellen dat die het ook heeft meegemaakt maar niemand kent dit ook niet van het zwangerforum. Ik wacht nog even een paar daagjes als ik me nog hetzelfde voel dat doe ik een test.

Groetjes sharine

Terug
Bovenaan