Vreemd !!!!! spoedoproep!!!!

hey jarber,

het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten en vooral omdat het binnen 2 weken gebeurd was (kanker) het is allemaal wat! waren jou moeder en schoonvader allebei ziek?

ik hoop dat ik de echo ongeveer met 9 a 10 weken krijg! ze zeggen dat je de echo krijgt tussen de 9 a 12 weken.

ga nu werken,ik reageer vanavond nog wel effe terug! gezellig!

xxx

HOi Mier,

Tjeempie ook al die ziekte, zowel mijn moeder (na een ziekbed van 3,5 jaar   borstkanker, de meest vreselijke chemo's en dergelijke , heeft ze 12 februari 2007 besloten zich te laten euthanaseren) als mijn schoonvader ( na een ziekbed van 3 maanden en waarbij de kanker door zijn hele lichaam zat incl hersenen en ogen, 28 december 2006 overleden ten gevolge van een longontsteking die erboven op kwam). Ja die ziekte die wil wat .... Het is niet normaal he ... Wat een @#$% ziekte.

Wat betreft je echo , ben zeer benieuwd, mijn vriend en ik zaten al te kijken toen ze een inwendige echo ging maken om te kijken of dat oke was ( eerste afspraak bij de gyn, om te kijken of alles goed was) Toen hadden we al zoiets van wow das mooi en toen zat er nog niets in , lijkt mij als er wat in zit , zon kleine dreutel das echt bijzonder ....Wow

Maar goed ik ga om half drie naar mijn werk toe... Werk op mijn buitenschoolse opvang . Echt heel gaaf werk.
En jij wat doe jij voor werk?

Nou werk ze enne tot vanavond dan ...

Gezellig zo babbelen...

Grz Ber

hey jarber,

het is idd een kl@te ziekte,we kregen smaandags te horen dat het kanker was en 6 dagen later was hij al overleden! dus erg rap! wel door een morfinepomp dus dat gaat dan wel sneller maar anders had het nog maar een paar dagen langer geduurd!
wat erg van je moeder zeg,pfff 3 jaar! lijk me ook echt verschrikkelijk! en je schoonvader ook al zo snel!

leuk in de buitenschoolse opvang!
ik werk in een drogisterij.

ik heb ook zo n inwendige echo gehad,gek he! bij mij stond er een eitje op springen van 20 mm dus flink geklust,was afgelopen 5 december,dus ik ben met sinterklaas bevrucht!

xxx

Hoi Mier,

Hoe was het werken vandaag?

Bij mij was het na twee weken vakantie weer ff inkomen, maar ik werd supervrolijk begroet door de kids.... Die hadden me echt gemist zeg maar ... hihihi zo lief he...

Tjeempie das echt snel gegaan zeg , niet te geloven, dacht dat mijn schoonvader snel ging, maar jou paps slaat wel alles .... Dat zijn altijd van die moeilijke momenten he ....Maar goed je moet maar zo denken dat ze boven een oogje in het zeil houden op je .... Dat denk ik , en ik moet zeggen ik ben niet gelovig hoor, maar dat gevoel /idee geeft mij best wel veel rust. Ik had op een gegeven moment een paragnost op gebeld, gewoon om te kijken wat die zou zeggen over een zwangerschap ( mijn mams was altijd van de paragnosten, dus ik dacht laat ik het ook proberen) En ik dacht toentertijd (in augustus ) dat ik echt zwanger was, dus ik bellen en   toen zei hij dat mijn moeder nog niet klaar was om te komen ( zij zou gereincarneerd worden in mijn kindje .) Ik dacht bij mezelf nou dan mag ze wel als de tuuttuut op schieten hahahaha..
Maar best een mooi idee toch...
Maar goed het liefst had ik ze toch nog ff bij me gehad , nog heel lang zeg maar ...
Tjaa het zijn van die dingen die je liver gewoon niet mee wil maken ,maar die wel bij het leven horen he ....

Tjeempie das ook een leuk idee, met sinterklaas bevrucht hihihihi... wat raar bij mij hebben ze dat toen helemaal niet gezegd , ik zat zeg maar rond mijn eisprong/vruchtbare dagen, maar ik heb er helemaal niets van gehoord, maar goed die gyn waar ik bij liep is ook helemaal niet goed, die zei de een na laatste keer dat ik misschien wel zwanger zou zijn omdat mijn temp de lucht in was geschoten....
Had ik het net zo in mijn gedachten voor elkaar om niet meer zoveel (ondanks het tempen ed ) eraan te denken , zegt zij dat ... Tja toen was de knop weer om he , nu zit ik weer elke keer te denken ooooo zou het , en dan zeker als je zon rare menstruatie heb ..
Heb trouwens de dokter en de gyn gebeld , en beiden zeiden ze wacht maar even af.

Daar ben ik lekker mee zeg ..

Maar goed joh , dat doen we maar he en ondertussen veel klussebussen ;) hihihihi

Nou groetjes en veel liefs ber

hey jarber,

ja lekker gewerkthahaha!

echt grappig he dat ik met sinterklaas mijn eisprong is geweest en toen eindelijk raak!

ja ik ben ook echt niet gelovig hoor,maar ik heb wel zoiets van ,,wist die dit maar,en wat zou hij trots zijn,, het is echt een rotziekte!

moest je vandaag ook nog werken? ik was lekker om 13;00 vrij! en morgen ook vrij!
morgen naar de verloskundige!

xxx

Hi Mier,

DAt weet ik zeker dat ie trots op je geweest zou zijn..... Het is altijd moeilijk, en dat zal het ook voorlopig nog zijn he ...Maar ik moet zeggen dit helpt wel zo babbelen met elkaar ...

Ik moest vandaag ook weer werken , het is zo heerlijk   met die ukkies ( ik zit op een groep van 4-7 jaar) Ze zijn zo lief en gek en echt heerlijk gewoon.

Morgen ben ik ook vrij heerlijk, breekt lekker de week ....

Meid ik ben zeer benieuwd naar morgen , naar je afspraak met de verloskundige.... Laat je het ff weten?

Groetjes en xx Ber

hey jarber,

het is fijn om er even over te praten die hetzelfde mee heb gemaakt!

leuke leeftijden zeg,ik heb 3 neefjes en 2 nichtjes in de leeftijden van bijna 6 bijna 4 bijna 3 bijna 2,en nog eentje van  3 maanden,zijn zo wijs he!!

ik laat het je zeker weten!!

xxx

Hoi Mier,

Ja dat geeft zeker een fijn gevoel om er met iemand over te praten. Je praat er ook wel over met je vriend, en met je vriendinnen,maar buiten mijn vriend om , heeft niemand dit meegemaakt   , dus dit is wel bijzonder.

En bijdehand dat ze kunnen zijn... Ik lach me soms helemaal een deuk.   Ze kunnen ooo zo leuk uit de hoek komen.... En dan moet je eigenlijk niet lachen ,maar ik kan het af en toe niet tegen houden...

Maarre ik gaat even lopen met mijn hond en daarna lekker slapen.... Succes morgen bij de verloskundige zal aan je denken!!!

Enne tot schrijfs

Grz en xxxx

Ber

Terug
Bovenaan