Hoi Mier,
Hoe was het werken vandaag?
Bij mij was het na twee weken vakantie weer ff inkomen, maar ik werd supervrolijk begroet door de kids.... Die hadden me echt gemist zeg maar ... hihihi zo lief he...
Tjeempie das echt snel gegaan zeg , niet te geloven, dacht dat mijn schoonvader snel ging, maar jou paps slaat wel alles .... Dat zijn altijd van die moeilijke momenten he ....Maar goed je moet maar zo denken dat ze boven een oogje in het zeil houden op je .... Dat denk ik , en ik moet zeggen ik ben niet gelovig hoor, maar dat gevoel /idee geeft mij best wel veel rust. Ik had op een gegeven moment een paragnost op gebeld, gewoon om te kijken wat die zou zeggen over een zwangerschap ( mijn mams was altijd van de paragnosten, dus ik dacht laat ik het ook proberen) En ik dacht toentertijd (in augustus ) dat ik echt zwanger was, dus ik bellen en toen zei hij dat mijn moeder nog niet klaar was om te komen ( zij zou gereincarneerd worden in mijn kindje .) Ik dacht bij mezelf nou dan mag ze wel als de tuuttuut op schieten hahahaha..
Maar best een mooi idee toch...
Maar goed het liefst had ik ze toch nog ff bij me gehad , nog heel lang zeg maar ...
Tjaa het zijn van die dingen die je liver gewoon niet mee wil maken ,maar die wel bij het leven horen he ....
Tjeempie das ook een leuk idee, met sinterklaas bevrucht hihihihi... wat raar bij mij hebben ze dat toen helemaal niet gezegd , ik zat zeg maar rond mijn eisprong/vruchtbare dagen, maar ik heb er helemaal niets van gehoord, maar goed die gyn waar ik bij liep is ook helemaal niet goed, die zei de een na laatste keer dat ik misschien wel zwanger zou zijn omdat mijn temp de lucht in was geschoten....
Had ik het net zo in mijn gedachten voor elkaar om niet meer zoveel (ondanks het tempen ed ) eraan te denken , zegt zij dat ... Tja toen was de knop weer om he , nu zit ik weer elke keer te denken ooooo zou het , en dan zeker als je zon rare menstruatie heb ..
Heb trouwens de dokter en de gyn gebeld , en beiden zeiden ze wacht maar even af.
Daar ben ik lekker mee zeg ..
Maar goed joh , dat doen we maar he en ondertussen veel klussebussen

hihihihi
Nou groetjes en veel liefs ber