vreemd??? wie weet wat dit is...

hoi, lieve meiden er zijn nog steeds geen rode duivels in aantocht.....
Ik ga morgrn ochtend testen als ze er dan nog niet zijn!!!!
heb mijn mannetje een cb laten halen , die zijn denk ik gevoelig genoeg om zo pril al positief te kunnen waarnemen.

jullie horen het morgen ochtend wel....

ik hoop dat ik lekker kan slapen, want anders duurt die nacht zo lang he!!!

liefs daan

heel veel succes, misschien zitten we dan straks samen op  januari-forum

zo hier komt nog wat van dat poeder:

hoi daan,

en en, al getest???? ben zo benieuwd!!
Duim me suf!!

Liefs, Mienetje

Hoi, meiden

een goedemorgen is het voor ons niet....vanmorgen toen ik wilde gaan testen zijn de rode duivels toch nog gekomen!!!!!!

Ik kan er zelfs niet meer om huilen , ik ben helemaal leeg op dit moment.
ik hoop zo voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger zijn, jullie zijn schatten.
ik heb veel steun van jullie gekregen maar ik ga na vandaag voorlopig even stoppen op het forum.....

23 juni moet ik naar de gyn ,dan hoor ik wat er gaat gebeuren.

als het het verdriet een plekje heb gegeven dan kom ik weer terug hoor, maar het is nu even te moeilijk en ik wil niet dat het mijn leven op een negatieve manier gaat beinvloeden. ik heb 2 lieve meiden en de liefste man van de wereld ....ik ben zo gelukkig ,dit mag geen negatieve spiraal worden....

nogmaals , heel erg bedankt voor het meeleven ,en ik lees natuurlijk nog wel jullie reactie !!!!

kusjes van daan die in alle stilte , ronde 6 ingaat.

Hoi, wil je vanaf hier heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sterkte en geluk toewensen. En je zeggen dat je gelijk hebt. Door al dat gedoe met wel of niet zwanger zijn vergeet je heel snel dat er nog andere dingen waar je dankbaar voor mag zijn!! Zoals je andere kinderen en een hele lieve man. Zelf zit ik ronde 23 en ben gisteren ook een beetje ingestort. Na een heel lief gesprek met mijn hubbie hebben we samen zitten huilen en zetten we de schouders onder andere dingen, onze kinderen en onze relatie en proberen we daar mee bezig te gaan. Wil niet opnieuw mijn hele leven laten beheersen door dat ene! ( bij mijn dochter duurde het 5 jaar voor ik spontaan zwanger was, ook na pauze.) Nogmaals heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte, groetjes Ant

he meid,

wat onzettend balen voor jullie....je kreeg toch een beetje hoop na alle nare dingen!!!
En je hebt gelijk dat je je even op andere zaken gaat richten. Even niet helemaal alleen maar bezig zijn met zwanger worden.

Ik wens je heel veel sterkte met alles en ok heel veel plezier met alle mooie dingen in het leven!

Kus,Mienetje

Hoi daan

Ook hier nog maar even een berichtje...Dat kan je wel gebruiken...
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ook bij de gyn straks,
en ontzettend veel geluk de komende rondes die je in stilte zal beleven en daarna ook!
Wij blijve aan je denlen en voor je duimen!
Hopelijk breng je ons snel goed nieuws.
Liefs Linnepinnie

Hoi daan

Ook hier nog maar even een berichtje...Dat kan je wel gebruiken...
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ook bij de gyn straks,
en ontzettend veel geluk de komende rondes die je in stilte zal beleven en daarna ook!
Wij blijve aan je denlen en voor je duimen!
Hopelijk breng je ons snel goed nieuws.
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan