VREEMD!

Hallo meiden

Ik ben semar 19 Jaar,ik ben 31 wk zwanger . Dit is mijn tweedezwangerschap .ik heb vorig jaar een miskraam gehad bij 22 wk ,maar nu gaat het goed met deze zwangerschap .Alleen een ding is raar .IK heb heel klein buikje en heel veel mensen kunnen niet aan mij zien dat ik zwanger ben.
Als ik aan hun vertel dat ik zwanger en 31 wk ben geloven ze mij niet hahah.

Ik vraag me af is het normaal ?
misschien heeft iemand daar antwoord op?

Groetjes
 
hoi semar,

dat is zeker normaal hoor.
bij sommige ligt het kant achter in de buik en bij sommige juist heel ver naar voren (zoals bij mij het geval was).
niks mis mee hoor
 
Een kleine buik zegt niets. Vraag je gyn./verloskundige of de baby goed groeit. Als dat goed is, dan draag je waarschijnlijk ver naar binnen en dat maakt niets uit, je krijgt alleen geen flinke buik.
 
hoi semar,

bij mijn eerste kindje geloofde ook niemand dat ik zwanger was en zelfs toen ik moest bevallen vroeg de kraamhulp wie er moest bevallen best wel geinig.

en toch was mijn kindje bij de geboorte 51 cm en 7 pond heel gezond allemaal

geniet er lekker van want je hebt ook geen problemen met afvallen dan hihihh dus alleen een meevallertje.


veel succes groetjes sandy
 
Toen ik negen maanden zwager was (echt een paar dagen voor de bevalling) kwam de vraag of ik nu ongeveer op de helft zat.

Nee hoor het maakt niets uit. Juist lekker makkelijk dan zit je buik ook niet zo in de weg.
 
Terug
Bovenaan