VREEMD!

Mensen hebben altijd wat aan te merken op de buik van een zwangere. Of het nu klein of groot is, commentaar krijg je altijd. Zolang de verloskundige zegt dat de baby goed groeit is er geen probleem!
 
Inderdaad Irene! Mijn zus is ook zwanger en een maand na mij uitgerekend. Als mensen ons samen zien dan reageren ze daar altijd enorm op. Want ik ben slank in mijn taille maar heb echt een toeter naar voren en mijn zus is ronder in de taille maar heeft bijna geen buik, ook al is ze inmiddels ook al 6 maanden.

Laat maar lekker kletsen, als je kindje goed groeit is er niks aan de hand!
 

Jullie hebben echt gelijk ik moet niet naar de mensen luisteren en me zorgen maken ....
Want ik word er gek van als ik elke keer commentaar krijg hahahha , maar ja ik kan ook nikt aan doen ...

Bedankt meiden

en Sandy je hebt gelijk ik hoef later niet zoveel af te vallen hahahhhah
 
t scheelt idd weer. ik krijg opeens best wel een behoorlijke buik (ben 31 wekn) terwijl je eerst niet veel zag, zeiden ze allemaal weet je wel zeker dat je zwanger bent? en nu zeggen ze opeens dat ik niet zoveel moet eten want ik word echt te dik. hallo!!! ik eet niet veel maar die kleine wil gewoon wat ruimer leven daar denk ik :) tis nooit goed!
Maar een buikje is best mooi, het siert een vrouw, en een plat buikje lijkt me ook wel ideaal voor straks na de bevalling haha
 


Hahahah ze zijn nooit tevreden .... ik vind groot buik mooier dan kleintje ..want bij klein buik zie je heel weinig dan gaan mensen denken dat je aan het snoepen bent hahahhah ): want vorige week was me buurvrouw bij me en die zei je moet echt gaan sporten hoor ze wist niet dat ik zwanger ben hahhahaha
 
Terug
Bovenaan