vreemd

Om een of andere reden kan ik geen reacties meer plaatsen bij het stukje over de lekkende luiers. Ik zie dat er ook nog gereageerd is maar kan dit niet lezen......raar.
Ik wilde in ieder geval schrijven dat Stijn vanmorgen droog was......hij had een 5+ luier aan en een oefenluier/luierbroekje. Eigenlijk twee luiers over elkaar dus. Niet helemaal handig, maar hopelijk blijft dit werken.....
 
Toch van Pampers? 2 luiers over elkaar is wel onhandig maar ja, het is tenslotte alleen maar voor de nacht. Fijn dat hij nu wel droog is, scheelt weer wassen ;-)

Liefs
 
Ik kan het ook niet lezen ik had gereageerd maar het staat er niet tussen . Ik schreef dat Ayoub ook sinds kort veel drinkt en in de ochtend . De aldi luiers wat hadden gelekt . Rommper wat nat .
Dit kwam omdat hij na 18:00 veel drinkt . Dus dit gister beperkt .
 
@ Lynn. Pampers baby dry 5+ met daarover een kruidvat luierbroekje...... Ben nu de andere kruidvat luiers mee op aan het maken maar meneer krijgt er kapotte billen van......
@ hmimes. Hier ben ik het drinken nu ook aan het beperken 's middags en 's avonds.....
 
de twee luiers over elkaar werkt hier nog steeds...zelf met flinke poepluier vanmorgen.......
@ hmimes: lekt het bij zijn buik of onder? Als het onder lekt, sluit de luier niet goed aan ( te groot misschien?) Als het bij zijn buik lekt (zoals bij stijn) dan is mijn manier misschien een optie?? Gewoon zo'n oefenbroekje/luier erover...zit bij de buik net iets hoger.....
 
Terug
Bovenaan