Vreemde lichaamsveranderingen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik vroeg me toch af of sommige na een (bijna) jaar ook nog 'vreemde' lichaamsveranderingen hebben?
Ik heb 2 weken geprobeerd om borstvoeding te geven wat helaas niet gelukt is. Maar nu komen er wel nog steeds druppels borstvoeding uit  (Myrthe was zo verzwakt dat ze niet kon drinken aan de borst)
En mijn menstruatie is ook heel anders en dat terwijl ik wel de pil slik.
Kon ik vroeger de klok erop gelijk stellen wanneer ik ongesteld werd, nu totaal niet meer. En het is ook veel minder en korter (daar hoor je mij niet over klagen )
Maar ik heb ook al die dagen buikpijn en dat had ik dus voorheen niet.
Zijn er meer die nog veranderingen merken?
En dan heb ik het niet over die flubberbuik en vele kilo's, dat is hier ook nog steeds een issue haha.

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Tja echt hele rare dingen heb ik niet, maarja wat is tegenwoordig nog normaal.
Ik had tijdens de zwangerschap zo'n mooie streep over mijn buik lopen de zogenaamde zwangerschapsstreep. Zo noemen ze dat ding geloof ik. Iedereen zei toen dat dat na een paar maanden weg zou zijn. Eh ja bij mij niet dus. Hij zit er nog steeds, is wel lichter maar toch nog steeds zichtbaar.
En tja de flubberbuik is ook nog wel wat aanwezig. Maar ik heb mezelf voorgenomen om na de carnaval weer echt te gaan sporten en dan is dat buikje hoop ik ook weer zo weg.
Waar ik wel nog steeds last   van heb zijn aambeien. Niet echt smakelijk, maar op de een of andere manier willen die maar niet weg. RRRRRRRRRRRR

En van dat ongesteld zijn herken ik ook wel een beetje. Ik ben ook veel korter ongesteld, daar hoor je mij niet over klagen. Maar de week voordat ik het moet worden is mijn hele hormoonhuishouding in de war lijkt wel. Ben niet om te genieten dan en niks is goed. Dat vind ik zelf wel erg vervelend. Mijn man trouwens ook want die is iedere keer de pineut.

Ohja het zal er wel bij horen.
Groetjes Anne

heyhey

nou, met dan ongesteld zijn herken ik ook wel. ben ook veel minder lang ongesteld, en onregelmatig.

verder heb ik niet echt klachten.

t enige waar ik heel erg van baal zijn mn borsten.

heb nooit grote mooie borsten gehad, zat altijd op begin b.

in mn zwangerschap en na mn bevaliing was ik zoooo trots. had gewoon een volle c.

maar toen ik stopte met de bv, werden ze weer kleiner en zit nu op een a cup!!!

baal der echt enorm van en wil heel graag een borstvergroting. maar ja, dat kost een hoop geld, wat we niet hebben.

en de sex is nog steeds niet als voorheen.

heb vaak nog veel pijn en t gevoel is anders geworden.

maar ach, we blijven positief hihihi

liefs, do

Hoi Reneke,

Ik heb ook nog veel rare dingen hoor, mijn menstruatie is veel zwaarder, maar wel korter, ook is het nog niet helemaal regelmatig, ik heb ook veel last van infecties daar beneden  daar was ik altijd al gevoelig voor maar nu helemaal, ook voel ik vaak steken onder in mijn buik (toch maar eens een afspraak maken bij de gyn. geloof ik nu ik er over nadenk)
Ik had ook nog steeds extra kilo's maar de laatste  weken vliegen ze eraf, ik heb geen weegschaal, maar volgens mij ga ik nu zelfs onder mijn gewicht!!
Flubberbuik heb ik wel nog en die is helemaal versierd met striae.
Ook vrijen doen wij veel minder vaak, vind ik zelf eigenlijk ook niet genoeg, maar ik heb gewoon geen zin, zag op de bijsluiter van de bvpil dat dat daar van kon komen, dus daar ben ik mee gestopt, hij hielp verder toch niet en ik vergeet hem steeds terwijl ik dat voorheen nooit had!
Dus ook vergeetachtig ben ik nog steeds, maar ja wat wil je met al die kids die aandacht vragen..haha

Kortom je bent niet de enige!!

Gr MJ

hoi meiden,

nou het is hier morgen precies een jaar later, en nog steeds allerlei rariteiten...
zo had ik vroeger (tjonge.. een jaar is ook zo lang) mooie  borsten vond ik zelf, een mooie b cup. ze waren mooi stevig en stonden mooi vooruit....
nu hangen ze maar wat, en is het meer vel als borst... en dan een c cup, maar jah wat heb ik daar nu aan alst zo hangt...  en ze zitten vol met smalle striae...

verder een giga  flubberbui, had namelijk bij mn zwangerscap een hele dikke buik... veel vruchtwater en daniël was 7.5 pond...ben zelf klein dus tja.
maar jah echt flinke strepen, in mijn zij naar mn rug en op mn buik, tis echt amazonegebied van bovenaf met al zn stroompjes en riviertjes...

tja, van een kind krijgen word je niet mooier... maar ik (op lichaam na) wel veel en veel gelukkiger.... (al heb ik ook graag een mooi lijf)

liefs marina

Ben blij dat ik niet de enige bent die dit opmerkt aan lichaam.
Hebben nog meer dat met de melk uit de borsten als je die masseert? Vind dat wel het meest rare haha.

En met die flubberbuik, momenteel kan ik me daar niet druk om maken.
Ik heb wel met dit lichaam een mooi meisje op de wereld gezet! En ik ben supertrots op haar!

Liefs Reneke

Bij mij niet heel veel rare dingen.
Ben toen Brenda 5 a  6 mnd was aan pil gegaan, maar was wel regelmatig.
Mijn borsten zijn hetzelfde gebleven als voor zwangerschap. De flubberbuik, kilo's teveel en de striae zijn wel nog ruim aanwezig  Mijn haar is dunner, maar valt niet meer zo uit als de eerste maanden na de bevalling. Wel ontdek ik steeds meer grijze haren ! En ik word binnenkort pas 35.....iedereen van mijn ma's kant was vroeg grijs dus ik denk dat ik maar snel aan de haarverf moet

Ik ben minder chaotisch, maar nog steeds wel erg vergeetachtig en daar baal ik wel van.

De sex is ook niet meer zoals het was, zowieso is de freqentie nog steeds dramatisch laag (het komt er gewoon niet van....) en het is nog erg gevoelig tijdens en erna. Soms denk ik wel eens zal ik er voor naar de dokter gaan, is toch niet normaal dat ik dat na jaar nog heb, maar las dat Do het ook nog heeft, dus zal er toch wel bij horen. Ooit zal het toch wel weer goed komen.

Bianca

heyhey

nee, ik heb geen melk meer dat uit mn borsten komt, zie nog wel echt de melkkliertjes zitten dat wel.

en bianca:

ik ben naar de dokter geweest, omdat ik zoveel pijn had tijdens het vrijen.

het is een mannelijke dokter, en ik schaamde me dood, maar ja, wilde t toch weten.

hij heeft gekeken en alles zag er normaal uit.

wat dus pijn doet is bij mij t littekenweefsel.

heb t ook na laten kijken toen ik voor nacontrole moest bij de vk. ook zij heeft er naar gekeken en alles zag er mooi uit. maar ja, dit was toen nathalia 1 of 2 maanden was. dokter was toen nathalia een maand of 8 a9 was.

heb trouwens ook al allerlei middeltjes geprobeerd. niks werkt.

en t is veel stroever allemaal beneden. en t gevoel in mn borsten is ook heel anders.

moet ook zeggen dat ik veel minder zin heb als voor mn bevalling.

qua kilo's mag ik niet zeuren, weeg 47 kilo.

moet wel zeggen dat je dat er echt niet vanaf ziet hoor!

heb gewoon maat 38, maat s van shirtjes en ben 1,67cm lang. ben dus een gewone doorsnee meid, alleen weeg ik weing
en ook ik heb een flubberbuikje. had altijd een mooie sixpack, nu iets minder en net onder mn navel hangt t buikje hahaha.

ach, aan de ene kant zou ik willen dat dat buikje weg is aan de andere kant heb ik ziets van: nou ja, ik heb er een prachtige dochter voor terug gehad, dat dat buikje wel waard is

liefs, do

Terug
Bovenaan