Vreemde lichaamsveranderingen?

wat trouwens wel erg frustreerendis is dat mn zusje (14 jaar) grotere borsten heb dan ik nu! das dus echt niet leuk he!

Hallo meiden

Over lichaam geproken ik heb gewoon een hele lelijke flubberbuik eraan overgehouden en dikke kuiten ,dikke vingers,dik hoofd hihihihi
Ja meiden ik denk maar zo ik ben geen twintig meer maar ja het oog wil ook wat a mijn vriend geeft er niet zo om als ik maar lekker in mijn vel zit.

Met de eerste zwangerschap zat ik tegen zwangerschapsvergiftiging of eventueel ik had pre-eclampsie. Ik hield toen heel veel vocht vast daardoor heb ik een dik voet aan overgehouden en kuiten en mijn vingers. Het buikje was ook niet weg van mijn eerste zwangerschap. Als Milton straks naar school gaat ga ik weer sporten want ik zit toch niet zo lekker in mijn vel. Ik ben altijd wel flink geweest had vroeger altijd maat 42 totdat ik ben begonnen met afvallen en aankomen toen heb ik maat 40 gehad en toen werd het 44 en nou zit ik dus op 46.

Als ik een broek haal denk ik jee wat een tent zeg ik moet zeggen dat de broeken nou toch wel wat losser gaan zitten. Waar ik het ergste aan stoor is vel over mijn buik en ik ben bang dat het nooit meer weg gaat het is zo lelijk maar ja ik heb 2 mooie kinderen zo denk ik ook maar weer.

groetjes lisette

Mijn menstruatie is nu na bijna 11 maanden weer normaal en regelmatig. Wel kneep ik laatst in mijn tepel en kwam er een drupje melk uit, terwijl ik niet genoeg had voor borstvoeding haha. Mijn buik was al niet dun, nu is het een mooi zebraatje maar ze worden wel smaller. Ook hangen mijn borsten nogal, cup E ook nog. Met een minimizer beha zijn ze nog een beetje te stutten! Verder geen gekke dingen hier.

Hier ok nog melk die uit me borsten komt. met 6,5 maand gstopt me bv en nog steeds komt er melk uit beide borsten. Mijn buik is ook een zebra pad en vind dit heel erg. Mijn gewicht is ok en ben lichter dan voor mijn zwangerschap dankzij Sonja Bakker. Maar die buik blijft slap ook al heb ik wel buikspier oefeninge   gedaan. Als ik zit hang hij echt wel wat over mijn broek heen maar mag voor de rest niet klagen. heb maatje 38/40 met 1.62 dus is prima. Maar mijn borsten zijn van C cup naar B cup gegaan na de bv echt heel raar. En ze zijn wel wat slapper dan de rest. menstruatie is echt niet ok en had gehoopt dat dit misschien beter zou worden. ben nu 1x in de 2 maanden ongeveer ongesteld en dan dik 7 dagen en soms langer. Maar tja dat was te verwachten. voor nr 2 gaan we ook weer de medische molen in. Emoties zijn ook nog niet wat het moet zijn en over de sex kan ik niet echt klagen die is best redelijk goed. Geen pijn maar wel vaak te moe om nog iets te gaan doen.

Ach ja meiden we zijn mama en dat geeft mij een trots gevoel en dat vergoeilijkt ons lichaam. Whahaha.
gr van Mariska en Zifjon

Hoi,

Nou hier ook nog heel wat dingetjes hoor.
Me flubberbuik, waar iknog steeds ontevreden over ben en laten we het dan al helemaal maar niet over al die straie hebben. Die zit echt overal. Ben zelf wat aan de kleine kant ongeveer 163cm, maar me buik was echt enorm. Kreeg vaak de vraag over er wel echt 1 in zat. Had erg veel vruchtwater, want yordi was 7 pond. Dus heb dus erg veel straie er aan overgehouden. Vind dat soms best moeilijk en vindt mezelf dus ook helemaal niet sexy meer. Gelukkig denkt me man daar anders over hihi
Dan heb ik nog steeds een aantal zwangerschapskilo ´s erzitten. was toen in totaal 16 kilo aangekomen. Me menstruatie is nu ook heviger en duurt gewoon zo ´n 4 tot 5 dagen.
Heb ook meer klachten tijdens m ´n menstruatie.
Ook heb/had ik tijdens de sex ook nog veel last van onderen. het deed gewoon pijn.
Toen ik bij de gync was voor me baarmoederonderzoek heeft die daar ook meeen even naar gekeken. Het blijkt dus dat ik daar nog een strengetje heb zitten. Die is door de bevalling gekomen. En die doet dus tijdens de sex pijn. De gync gaf me meerdere opties. Gewoon zolaten en dan andere standjes doen, gewoon zo laten en waarschijnlijk dat het bij een volgende bevalling weg zou zijn, of het weg laten halen.
Nou ik heb er maar voor gekozen om het zo te laten en dan wachten we een volgende zwangerschap en bevalling wel af. Moet wel zeggen dat als we met glijmiddel vrijen het dan wel minder pijn doet.
Dus voor alle dames die nog last hebben, ga gewoon naar de dokter en laat er naar kijken. Ik dacht dat het misschien eerst tussen me oren zat, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Me borsten hangen nu wat meer,maar zijn wel groot gebleven. Heb nu cup d en soms cup e.
En ik heb nog steeds last van me rug. Heb ik ook nog steeds overgehouden van de zwangerschap en bevalling.

Maar goed verder zal ik niet klagen, want ik heb er een pracht kereltje voor weer gekregen en dat maakt alles weer goed en we hopen snel op een 2e wondertje.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan