Hoi,
Nou hier ook nog heel wat dingetjes hoor.
Me flubberbuik, waar iknog steeds ontevreden over ben en laten we het dan al helemaal maar niet over al die straie hebben. Die zit echt overal. Ben zelf wat aan de kleine kant ongeveer 163cm, maar me buik was echt enorm. Kreeg vaak de vraag over er wel echt 1 in zat. Had erg veel vruchtwater, want yordi was 7 pond. Dus heb dus erg veel straie er aan overgehouden. Vind dat soms best moeilijk en vindt mezelf dus ook helemaal niet sexy meer. Gelukkig denkt me man daar anders over hihi
Dan heb ik nog steeds een aantal zwangerschapskilo ´s erzitten. was toen in totaal 16 kilo aangekomen. Me menstruatie is nu ook heviger en duurt gewoon zo ´n 4 tot 5 dagen.
Heb ook meer klachten tijdens m ´n menstruatie.
Ook heb/had ik tijdens de sex ook nog veel last van onderen. het deed gewoon pijn.
Toen ik bij de gync was voor me baarmoederonderzoek heeft die daar ook meeen even naar gekeken. Het blijkt dus dat ik daar nog een strengetje heb zitten. Die is door de bevalling gekomen. En die doet dus tijdens de sex pijn. De gync gaf me meerdere opties. Gewoon zolaten en dan andere standjes doen, gewoon zo laten en waarschijnlijk dat het bij een volgende bevalling weg zou zijn, of het weg laten halen.
Nou ik heb er maar voor gekozen om het zo te laten en dan wachten we een volgende zwangerschap en bevalling wel af. Moet wel zeggen dat als we met glijmiddel vrijen het dan wel minder pijn doet.
Dus voor alle dames die nog last hebben, ga gewoon naar de dokter en laat er naar kijken. Ik dacht dat het misschien eerst tussen me oren zat, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Me borsten hangen nu wat meer,maar zijn wel groot gebleven. Heb nu cup d en soms cup e.
En ik heb nog steeds last van me rug. Heb ik ook nog steeds overgehouden van de zwangerschap en bevalling.
Maar goed verder zal ik niet klagen, want ik heb er een pracht kereltje voor weer gekregen en dat maakt alles weer goed en we hopen snel op een 2e wondertje.
Liefs marielle