vreemde reacties

Ik zal mijn naam er maar bijzetten en niet anoniem doen, zoals er heel wat het wel hebben gedaan bij mijn vorige mailtje.

Mens!!!!! Ik wist niet dat ik zoveel vreemde reacties zou krijgen, dan durf ik bijna niet meer iets hier neer te zetten. Ik had gehoopt dat er meerdere mensen zouden zijn die ook er even doorheen zouden zitten, maar jullie weten dus alles al en geven mij er dus even flink van langs. Jammer hoor, zou ik nooit doen, iniedergeval niet op die manier.

Ik denk dat ik de volgende vragen die ik dan heb, toch maar op die andere site ga zetten. Krijg ik tenminste normale reacties terug!!!

Pas eens een klein beetje op met hoe je je reacties er neer zet. Er zijn nog steeds mensen die wel graag wat ondersteuning willen hebben, net als dat ik dat had willen hebben.

groetjes xandra


 
begrijp je boze reactie eigenlijk ook niet! ik ga er vanuit dat dit forum er is om elkaar te helpen. ik denk dan ook dat de adviezen gewoon goed bedoelt zijn.

 
Er waren er veel die vonden dat ik niet moest zeuren (tenminste, zo kwam het op me over)
Het komt natuurlijk ook nog wel van de hormonen denk ik, want thuis komt het me ook wel eens te hoog zitten.

Ondertussen heb ik haar dus een paar keer gewoon laten krijsen en heb ik het idee dat ze die 4 uren weer gaat krijgen, dus dat ze om de vier uren komt. Dat is vele malen beter, want dan drinkt ze tenminste normaal.

Dank je wel voor je reaktie!! Ik vreesde al wel dat ik nog meer erge reacties zou krijgen. Het valt erg mee.

 
Hoi Xandra,

Denk dat je de reactie misschien wat verkeerd opgevat hebt dat ze zo niet bedoeld waren. Maar misschien door de hormonen die nog niet helemaal op orde zijn komt het wat verkeerd over.

En kan me wel voorstellen hoor want je hoopt op de oplossing en wil niet horen dat ze nog maar zo klein is want dat weet je zelf ook wel.

Maar meid elke baby is anders en mag ik vragen of je bv of kv geeft?

Ga ff eten en kom zo nog ff terug voor misschien wat tips als je daar behoeft aan hebt.

groetjes joyce mama van Mara
 
Ook ik enk dat je de reacties wat verkeerd opgevat hebt. Als je om andermasn meningen vraagt, moet je er ook op rekenen dat je niet het antwoord zult krijgen dat je wilt horen. Probeer meer iets te doen met de adviezen en tips die in mijn ogen toch allemaal op een lijn zitten. En, ja drie weken is idd wat vroeg om al een vast schema te moeten hebben. Het gaat nu op vraag en ik zou zeggen luister naar je kind dan gaat alles goed !! Suc-6, mama van Yanniek
 
Ik heb sinds gisteren een hele lieve schattige dochter!
Ze had, als we het goed hebben, last van darmkrampjes!! Ze krijgt nu 3keer per dag een lepeltje met 3 druppeltjes van een homeopathisch middeltje tegen darmkrampjes en sinds dien kan ze weer poepen en is ze weer helemaal tevreden. Ze slaapt nu dus weer 4uren en zelfs snachts 4uren achter mekaar!!

Sorry voor alle narigheid die ik heb bezorgd, maar ik was dus echt radeloos. We hadden al 3 nachten bijna niet geslapen en dan ook nog overdag ... dat kun je niet altijd aan.

Vandaag heerlijk met haar gewandeld. Heerlijk genietend van het mooie weer.

Ik geef overigens fv, dus het lag niet aan de hoeveelheid die ik zou geven. De borstvoeding ging al heel snel niet meer, omdat ik niet genoeg had.
groetjes Xandra

 
Nou, ik heb alle reacties nog eens doorgelezen en snap ook niet waar je zo boos over bent! Ik ga er maar vanuit dat het door de hormonen en een gebrek aan slaap komt. Kan me niet voorstellen dat die raadslagen boos bedoeld waren. Maaaaaar je kunt ook niet automatisch verwachten dat je altijd alleen maar positieve reakties terugkrijgt.

Het feit dat vele onder anoniem schrijven is omdat vaak vergeten wordt de naam erbij te schrijven, is mij ook al gebeurd hoor!

Kom op, wij hebben allemaal die moeilijke tijden meegemaakt, ik zelfs met een tweeling dus ik weet echt wel waar ik het over heb!!!!! Het wordt echt wel beter.

Hoe zit het met je partner (wil niet indiscreet zijn hoor), ondersteunt die je goed, dat is nl. erg belangrijk hoor!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan