vreemde reacties

Lieve Xandra,

Ik kom net als jij van het mei forum (ook al werd mijn dochter in april geboren uiteindelijk) en inderdaad vind ik ook de toon van de reacties vaak beneden peil. Je stelde alleen een vraag en vervolgens werd er gedaan alsof je een ontaarde moeder bent die haar leven niet aan wil passen aan haar kind. Zulke reacties zijn op het mei moeder forum onbekend dus ik begrijp dat je ervan schrok. In je laatste mail biedt je zelfs je excuses aan, wat eigenlijk helemaal niet nodig was, je mag hier vragen wat je wil en en je vroeg en zei niets raars of zo.

Zelf wilde ik hier ook een vraag stellen maar weet je wat, laat maar. Ik bespreek het wel met de moeders van mijn oude forum. Zie ik je daar weer Xandra?

Dikke zoen,

Annemieke
 
Aan Annemieke A.

en dat bedoelen ze dus met dat je niet op alle vragen de in jouw ogen positive reacties zult ontvangen. Je vraagt advies en dat kan positief of negatief zijn. Als je daar niet tegenkunt dan moet je vooral op een forum gaan zitten waar je elkaar een mooi beeld voor houd en met elkaar meepraat ipv elkaar te helpen !

Aan Xandra:
Wat fijn dat je zo een leuke dag gehad hebt, zo zie je maar weer, komt tijd, komt raad. Je vatte de reacties uiteindelijk sportief op. Klasse meid. Ik weet ook als geen ander wat vermoeidheid en de nieuwigheid van een baby met je kan doen. Groetjes Bianca
 
Klopt Bianca!

Als Xandra in haar wanhoop iets vraagt heeft ze geen behoefte om te horen te krijgen dat ze haar baby regels op wil leggen en dat zij zich niet aanpast. Tis voor Xandra dus inderdaad leuker om ergens te gaan schrijven waar mensen niet meteen een oordeel vellen terwijl ze haar niet kennen en de moeite niet nemen te begrijpen dat je er na een paar slapeloze nachten er wel ff doorheen zit.

Dag Bianca!
 
Jezus zeg, wat een overdreven gedoe allemaal!
We hebben die tijden allemaal meegemaakt en wilden dus alleen maar zeggen dat het weer overgaat, en dat je niks kunt afdwingen, mag dat niet???????
Het waren alleen maar goedbedoelde adviezen, degenen onder ons die dit verkeerd opvatten hebben pech gehad.
Voelen jullie dan nou zo aangevallen ?????
 
Terug
Bovenaan