Vreemde vraag misschien....

Hoi

Oké, ja zoals ik al zei dat maakt het een ander verhaal...en iedereen is ook weer anders, maakt ook niet uit, ik ben alleen maar nieuwsgierig.
Mijn moeder werd ook nooit zwanger heeft 5 miskramen gehad, uiteindelijk mij en m'n broer na 12 jaar gekregen. En ik heb een zus uit Korea (geadopteerd) Ze zaten al in de adoptieprocedure toen ze toch tot haar verrassing zwanger raakte. Mijn broer is in november geboren en mijn zus kwam het jaar daarop in december, toen was ze 14 maanden oud (dacht men tenminste, ze kan ook veel ouder geweest zijn want ze was helemaal ondervoed toen ze naar mijn ouders kwam. Ze is te vondeling gelegd toen ze een week oud wasin Seoul)
Ook mijn oma werd moeilijk zwanger en heeft miskramen gehad en een doodgeboren kindje... (get, wat een nare verhalen... wil niemand bang praten hoor)
Dus ook ik had wel zorgen hoor, maar juist daarom heb ik het maar losgelaten denk ik, dat kon ik gelukkig echt. Had ik ook niet helemaal verwacht hoor. En zie daar: mijn zoontje is inmiddels 9 maanden oud en is in 'ronde één' gemaakt... maf he.
Tja, en een eventueel tweede kindje kan natuurlijk ook heel anders gaan.
Nou ik wens je heel veel succes en sterkte hoor! En je laat het vast wel weten!

Groeten Titiana

Hallo,

Ik heb zelf ook zo mijn redenen voor om er zo mee bezig te zijn, maar wil me er niet teveel in uiten omdat als er dan bekende lezen zij mij wel zullen herkenen wat dus niet de bedoeling is.

Groetjes toto

hoi hoi

ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind het heerlijk om er zo mee bezig te zijn!!! mischien een beetje vreemd, maar ik vind deze voorpret gewoon leuk. als het deze ronde niet lukt, dan vrolijk naar de volgende ronde.

mischien als ik idd er lang over moet doen, word het wel minder leuk, maar ik vind dit gewoon echt heel leuk.

ik temperatuur niet, maar voel mijn eisprong wel, dus daar hou ik natuurlijk wel rekening mee, maar dat doet toch iedereen? als je weet dat je eitje komt, denk je vast niet: ach, vanavond ben ik moe, en morgen moet mijn man in de kost, dus volgende maand maar weer. maar ik verplicht mezelf niet als ik geen zin in vrijen heb hoor, maar heb echt zin als ik weet dat mn ei gauw komt.

maar dat komt denk ik omdat we nog maar net bezig zijn. ik vind het gewoon erg leuk en spannend!!

liefs janine

Oké Toto, ik respecteer het hoor!
Ik hoop dat het je gauw lukt!!!
Heel veel succes!

Titiana

hallo allemaal,

ik vind het niet raar hoor als je net de keuze maakt voor zo'n kleintje te gaan dat je er dan zoveel mee bezig bent....ik vind het alleen maar logisch......als je zo ontzettend verlangt naar een kindje dan vind ik het normaal dat je er zo mee bezig bent...net zoals je net verliefd bent dan kan je toch ook alleen maar aan die persoon denken.....en ik snap ook heel goed dat je best teleurgesteld   kan zijn als je ongi wordt....juist omdat je het zo graag wilt....en ik heb zeker respect voor degenen die er al heel lang mee bezig zijn.
maar voor iedereen is er altijd die teleurstelling omdat iedereen even graag een kindje wil...
misschien is het voor jou makkelijker praten omdat je in de eerste ronde zwanger was...ik wil je verder niet beledigen of kwetsen hoor...

als ik deze maand ongi wordt na de eerste ronde dus....ben ik ook teleurgesteld...die gevoelens zijn er gewoon....ik wil gewoon zo snel mogelijk een kindje in mijn armen houden en zoveel mogelijk liefde aan geven....

Je beledigd met niet hoor!
Nou, eigenlijk was mijn verlangen naar een kindje nog niet zo groot als ik bij jullie merk.
Ik was ook wel een beetje in de war toen ik ontdekte dat ik zwanger was (dit klinkt heel raar voor diegenen die er al lang mee bezig zijn, daar ben ik me van bewust, maar ook dit soort ervaringen bestaan en daar mag je best open en eerlijk over zijn toch?).
Dus ik denk dat dat het verschil is.
Een vriendin van mij wil ook graag een kindje, maar zijn ervaart het ongesteld worden nog niet als een teleurstelling en is er ook niet zo mee bezig.
Maar even voor de goede orde: ik keur het niet af hoor, ik vind alleen maar heel interessant en wil er graag wat over weten van jullie!

Succes allemaal!

bij mijn eerste had ik dat ook...een beetje in de war...was een ongepland maar groot cadeautje...ik dacht toen echt ojee een baby en wat nu...
maar nu gaan we dus voor een 2e en nu weet ik wat het is om zwanger te zijn en een kleintje te krijgen een kleintje vanjezelf.....ik ben ook helemaal verliefd op mijn kind!!
zo bijzonder....en omdat ik weet hoe het is , is mijn verlangen alleen maar groter en mijn ongeduld tegelijk ook!!

groetjes bri

ja, joh, misschien gaat het dan bij mij/ons ook wel anders. Misschien ga ik er dan ook wel heel anders mee bezig. Als ik er over nadenk, ja kan ik me er wel iets bij voorstellen!
Maxel (mijn zoontje) was niet 'ongepland', maar wel een onverwachts cadeautje, ik had er echt nog iet op gerekend. Ik dacht dat duurt nog wel minstens een half jaar tot een jaar, nou ja en de rest van mijn verhaal ken je. Maar ik ben ook helemaal verliefd op mijn kereltje!

Groetjes Titiana

Terug
Bovenaan