Vreemde vraag?

Ik voelde in mijn hart dat ik kinderen wilde. Mijn man heeft het een hele tijd niet gewild en dat was heel moeilijk want de wens was zo groot dat het af en toe pijnlijk was. Door er veel over te praten en af en toe een winkel binnen te wandelen merk je wel dat je er steeds meer naar toe groeit.Je merkt vaak dat iemand die veel kleine kinderen in zijn omgeving heeft er sneller aan toe is dan iemand die dat niet heeft. Toen mijn man er eenmaal aan toe was ging hij er helemaal voor en is de beste vader die mijn kinderen kunnen wensen.
 
Hai TJ,

Wat leuk dat je een bericht plaatst. Ik vind het heel bijzonder dat je aangeeft al bijna direct zeker te weten dat je kinderen wilde met je vriendin. Ik zou dat als vrouw niet afschrikwekkend vinden maar het zou me juist vertrouwen geven.

Ik denk dat jij zelf het beste antwoord kunt geven op de vraag hoe het voelt om kinderen te willen want jij wil ze heel graag en je hart maakte een sprongetje. Dat sprongetje deed het hem! Zodra er sprongetjes gemaakt worden van blijdschap denk ik dat je zeker weet wat je wil en jij weet dus zeker dat je graag vader wil worden.

Ik ben blij dat ik dat nou eens lees van een man. Meestal lees je hier alleen de verhalen van blunderende echtgenoten, stappende partners die hun hoogzwangere vrouwen thuis laten zitten en ongeïnteresseerde sukkels die niet eens mee willen denken over de babykamer en kindernamen.

Ik denk dat veel vrouwen blij zouden zijn met een man als jij. Ik hoop voor jullie dat er snel een eitje bevrucht word. Kan niet anders dan een groot feest voor jullie worden.

Liefs,

Annemieke
 
Het zal vast voor iedereen anders zijn, maar in mijn geval was het zo dat ik altijd geweten heb dat ik kinderen wilde, toen ik heel jong was al.

Toen zo rond 24 jaar veranderde het gevoel in een verlangen dat steeds sterker en sterker werd. Met 28 ben ik dus zwanger geraakt, onze situatie is helemaal niet ideaal en ik had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, maar goh wat was ik blij toen de test positief was.

Ik heb gewoon altijd geweten dat het leven voor mij niet compleet zou zijn zonder kinderen :) Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat ik een geboren moeder ben. Inmiddels ben ik wat minder overtuigd want het is ook wel doodeng, er komen zoveel nieuwe dingen op je af, maar we zijn allebei nog steeds harstikke blij dat we met een week of 8 een kindje hebben :)

was het maar al zover.........

groetjes, Jane 32 weken 3 dagen
 
Terug
Bovenaan