vreemdgaan

Hi,
Het lijkt wel of de dames hierboven aan de kant van de man staan. Heel apart. Zeker de  vrouw die zegt dat je het ook eens van zijn standpunt moet bekijken?????????????
Hoezo van zijn standpunt bekijken? Hij hoort zijn vrouw te steunen, vind ik hè, en niet te gaan chatten en wie weet wat hij nog meer uitspookt. Het is al erg genoeg dat je via ivf of elk ander hulpmiddel zwanger moet worden, dit bedoel ik niet verkeerd, laat staan dat je vent dan ook nog eens vreemdgaat.
Mystery girl, ik sta aan jouw kant hoor, ben eigenlijk best benieuwd hoe het met je is.
Het zijn mijn zaken niet maar ik zou als ik jou was hem de kinderen niet laten erkennen, hij is er niet geweest toen jij zwanger was, is hij er wel als je eenmaal bevallen bent? Voor nu is het misschien nog niet zo'n ramp maar als de kinderen dadelijk ouder worden gaan die wel verwachtingen kweken na de vader. En wat als de  vader op een gegeven moment meent dat hij weer even tijd nodig heeft om na te denken? Ik denk niet dat dat erg gezond is voor kinderen.
Meis ik bedoel dit allemaal niet vervelend, maar heb genoeg gezien in mijn omgeving om hier zo op te reageren. Ik denk aan je X

"Dumpen die handel" is te makkelijk gezegd.

Wat je ook kiest het moet jullie keuze zijn. Ik denk dat het goed is als jullie wel in therapie gaan. Heel veel relaties hebben juist met 5 a 6 jaar een dip en dan kan praten met een derde zkeer helpen. Helpt het je niet om weer ander tot elkaar te komen, dan helpt het je wellicht om vrede met de situatie te krijgen.

Mochten jullie besluiten uit elkaar te gaan, dan heb ik één advies, ga naar een echtsheidingsbemiddelaar (ook als je niet getrouwd bent). Zorg dat je het eens wordt over hoe nu verder met de kids. De kids staan voorop en gebakkelei tussen jullie brengt de kinderen niet veel goeds. Wees redelijk naar elkaar toe en zie het regelen van de zorg rondom de kids los van hetgeen hij jou heeft geflikt. Dat is heel moeilijk, maar wel heel belangrijk. Want weet wel je komt hoe dan ook nooit meer van hem af.

Miep

Beste Kiekje

Jammer dat jij de berichten zo leest. en iedereen heeft zijn eigen ervaring in deze situaties.
En het gaat er nu eenmaal niet altijd om "om partij te kiezen ". Wij weten allemaal niet wat er allemaal precies aan vooraf is gegaan. Aan de keuzes die zijn gemaakt tussen deze twee mensen. En misschien is deze man gewoon een grote lafbek. Maar praten kan altijd. Zwijgen lost vaak helemaal niets op.
Maar het belangrijkste is dat Mistery girl doet wat haar hart haar ingeeft. En wat zij vindt wat een verstandige keus is.
En niet wat wij allemaal onderling vinden. Ik denk dat zij al genoeg moeilijke keuzes zal moeten maken de komende tijd. En daarvoor hoeven wij op dit forum niet te gaan lopen kibbelen. Iedereen heeft zijn eigen gedachtes over situaties en iedereen heeft het beste met haar voor. en misschien kunnen al deze verscillende gedachtes haar een stapje dichter bij de "oplossing"brengen. ik neem dat zij daarvoor dit bericht hier heeft geplaatst.

Groetjes een moeder uit een zonnig oord

hoi meiden,

Even weer een berichtje van mij. We gaan dus wel uitelkaar nu. Ik zal met mn kids moeten verhuizen enzo. Maar ik ben blij met ieders reactie hier op dit forum.
Zo weet je tenminste eventjes dat er mensen zijn die naar je luisteren, ook al kunnen ze niks voor je doen. Steeds word er in mn omgeving gezegd dat ik te lief ben, maar ik kom zelf uit een gebroken gezin en dit had ik dus nooit willen meemaken. Maar ja het zij zo. Ik zal er wel doorheen komen met hulp van mn moeder en vrienden en kennissen.
Meiden heel erg bedankt voor jullie reacties aan sommige heb ik echt wat gehad. Aan andere iets minder maar die hebben me wel aan het denken gezet.

Groetjes mistery girl

Hee meisje,

heel veel sterkte de komende tijd. En net wat je zegt, een gebroken gezon wens je je kinderen niet toe. Maak er het beste van en geef ze toch veel mooie dingen mee. En dat zal ongetwijfeld lukken.

Ik hoop dat jullie alles goed kunnen regelen, en dat je vrede met de situatie krijgt.

Heel veel sterkte

Miep

Hoi,

Wat een enorm vervelende situatie voor je. Natuurlijk zou iedereen dit liever anders gezien hebben. Jullie hebben een hele moeilijke periode door moeten maken met heel veel stress. Het ingaan van fertiliteitsbehandelingen vergt heel veel van man en vrouw en bij beiden ook nog eens op een andere manier. Helaas gebeuren dit soort dingen dan.

Toch is alle hoop nog niet vervlogen hoor. Iedereen moet tot rust komen en zijn weg hierin vinden. Mijn advies is dan ook dat je eerst goed voor jezelf moet zorgen. Dan moeten er ook nog 2 wondertjes op de wereld gezet worden. Misschien als dat alles achter de rug is, is er nog een mogelijkheid op herstel van jullie relatie. Bij werkelijk houden van is vreemdgaan niet altijd een reden voor een blijvende breuk. Respect en begrip zijn dan belangrijk, en het luisteren naar elkaar. Ook als je het niet met elkaar eens bent. Ik hoop dat jullie hoe dan ook een goede weg kunnen vinden om met elkaar een gezin te vinden. Ook al wonen jullie apart.

Sterkte en succes met de bevalling

PS regel alleen datgene wat echt noodzakelijk is en de rest kan wachten tot na de bevalling. Rust is het toverwoord in de laatste weken,

Hoi,

Ik heb twee kids (dochter 13, zoon 11) was tondertijd getrouwd met een "vreemdganger"'
heb m zelfs betrapt en ben 4 dgn later toen bevallen van mijn zoon.
Ik ben toen gescheiden. nu heeft de hufter mijn dochter bij mij weggehaald. alleen maar ellende.

Een advies: opzouten met die kerel! jij en je twee kindjes redden t samen best! neem dat maar van mij aan.

Want ik trouw 25-08 met de man van mijn dromen! En dat geluk zal jou dan ook toekomen! want jij bent t allerbelangrijkst! en je twee kindjes natuurlijk!

Hé mistery girl,
Ik vind het goed van je dat je er een punt achter hebt gezet. Het zal ongetwijfeld niet makkelijk voor je zijn geweest. En waarschijnlijk nog niet.

Aan alle andere die misschien denken dat ik er te makkelijk over oordeel, ik kom zelf uit een gebroken gezin waarbij mijn vader ook al jaren was vreemdgegaan. Met als gevolg dat mijn moeder op een gegeven moment overspannen werd en ik mijn pubertijd door moest brengen op verschillende internaten. Dat is de reden dat ik er zo heftig op reageer. Natuurlijk is het zo dat de één niet de ander is, maar als ik zo mistery's verhaal lees is dit het eerste waar ik aan denk.

En Sil, jammer voor je dat het zo is gelopen. Ik wens je heel erg veel plezier in aug. en hoop dat je nog vele gelukkige jaren tegemoet komt.

Mistery girl, ik hoop voor jou dat het een beetje goed uitpakt allemaal. Succes met je kleine wondertjes. X

Terug
Bovenaan