* vrees voor zwanger zijn?

Ha meiden,

Er verandert gewoon een heleboel als er een kindje gaat komen.
Je leeft niet meer alleen voor jezelf maar ook voor je kindje en dat is een enorme verantwoordelijkheid.
Maar!!! A: je groeit er langzamerhand naar toe.
                    B: er blijven altijd momenten dat je denkt kan ik dit?
                  C: Besef je dat de roze wolk gewoon niet bestaat, dat het met momenten
                          gewoon zwaar is.
                    D: het is het uiteindelijk echt allemaal waard, vanaf dag 1 ga je ip voor je
                             kindje door het vuur.
                    E: en mocht dat niet zo zijn, dan is het ook niet erg, het komt goed!!!!

Nou, ik kan je nog een heleboel verhalen vertellen.
De strekking lijkt me duidelijk.
Geef jezelf wat tijd, ook als je kindje er eenmaal is. Je moet elkaar leren kennen.

Sterkte,

Rimke

Hi,

Ik had het gevoel dat jij hebt ook. Mijn man en ik wilden dolgraag een baby, maar ook bij mij waren er soms twijfels, kunnen we dit wel, redden we het allemaal, ga ik wel genoeg van mijn baby houden.

En ik kan je zeggen, het komt allemaal goed. Onze dochter is nu 10 weken. En gaat nu steeds meer lachen, meid, je weet niet wat voor gevoel er dan door je heen gaat, je staat dan te stralen van trots als die kleine zo naar je lacht, zeker nu ze steeds meer met geluid gaat lachen. En ja, het is af en toe zwaar. Maar als je dan die lach ziet, dan is dat allemaal weer voorbij, dan ga je zo genieten.

Ik had het tijdens me zwangerschap ook, zelfs twee weken voor ze geboren werd, redden we dit wel. Toen ik zwanger werd ging het financieel goed, en door omstandigheden hebben we het financieel nu best zwaar. Maar we komen dr wel. Alles komt goed.
Ons gezinnetje is wat telt, onze dochter is het belangrijkste.

Geloof me, eens je baby dr is, je gaat er met hart en ziel van houden(iets wat ik me nooit kon inbeelden, maar niemand moet me meisje pijn doen, want dan weet ik niet wat ik zou doen, zo sterk zijn die gevoelens, een oergevoel, dit is mijn baby)

Ook ik was bang voor de reacties, ik was 22 toen ik zwanger werd. En voor aantal mensen best jong in hun ogen, en moet je zeggen, heb van maar 1 iemand een nare reactie gehad, van een kennis. Familie en vrienden reageerden allemaal super, en zijn erg gek met onze meid.

Dus, volg jullie gevoel en jullie hart!

Lang verhaal geworden, maar hoop dat ik je hiermee wat kan helpen.

Groetjes

Terug
Bovenaan