Vreselijk kattig.

Hoi allemaal,ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en kan vreselijk kattig zijn tegen mijn man sinds ik zwanger ben.Zijn er vrouwen die dit herkennen en zou dit bij de zwangerschapsverschijnselen horen?Groetjes van N.
 
Hallo N, hier een partner van een 8 weken zwangere vrouw.
Ik herken dit gedrag en heb begrepen dat het inderdaad komt door de hormonen.

Een tip voor je man: wees gerust het word minder (hopenlijk ;-))

Suc6 verder met je zwangerschap!
 
Ik was bij beide zwangerschappen niet te harden die eerste 3 maanden en daarna minder, maar nog bleef ik vreselijk assertief. Het vreemde is dat ik vaker zwanger ben geweest, maar bij de zwangerschappen die mis liepen, had ik er geen last van. Dus als de hormonen goed hun werk doen, is het ook een soort van geruststelling denk ik dan maar! sterkte!
 
Ik ben nu 39 weken zwanger en vanaf het begin ook assertief, op het agressieve af bijna. Zo goed als iedereen heeft van mij al een aantal vegen uit de pan gehad, mijn man voorop. Hij zegt wel dat het iets minder is geweest in de 4e 5e en 6e maand, dus vooral dat de hormonen in de eerste en laatste 3 maanden opspelen. Maar volgens mijn baas, die heel blij was dat ik met verlof ging hahaha, is het ook heel normaal en hij kan het weten, want hij heeft zelf 3 kids. Je omgeving moet het maar snappen hoor. Het is alleen vervelend dat je jezelf soms niet snapt... Maar daar wen je aan en het gaat vast weer over. Hoop ik tenminste :)
 
hoi N,
Ik heb dat ook, als ie me al aanraakt kan ik al echt enorm kattig doen, terwijl ik even later bij de afwas dan bijna in tranen ben omdat ik em dan vertel dat ik echt wel heel veel van em hou, en dat hij zo geweldig is. (heel vreemd, want ik huilde eerst amper)
Hij is heel geduldig, iets wat ik nu helemaal niet ben. je zou me eens in de auto moeten horen vloeken op alle mensen in het verkeer (echt niet normaal !) nu rijd ik gelukkig alleen (of met mijn man) en na een tijdje heb ik dan in de gaten wat ik allemaal zeg, en dan kan ik er wel weer helemaal in een deuk om liggen, maar het blijft raar die hormonen.
Ach ja hoort er ook bij he ?
suc6,
liefs Merel+
 
Hoi N!

Ja hoor, ik was ook af en toe verschrikkelijk boos! Dat ik ineens zo kon uitvallen!
Niks aan, en ik was ook errug sjagga en geirriteerd. Erg leuk voor mijn man inderdaad, haha.
Maar het gaat over hoor. Ik ben nu 23 weken zwanger en ik ben weer helemaal vrolijk, en niet meer zo'n kattekop!

Groetjes,
Eloïne

 
Ik heb eerlijk gezegd mazzel, geloof ik. Heb geen last van de hormonen. Ik vraag wel eens aan mijn man of ik nu anders ben dan anders, ongeduldiger of onaardiger. Maar hij zegt dat 'ie daar niks van heeft gemerkt. Lucky him...

Succes voor de wel-hormoongevoelige dames!!!
 
Hoi,

Ik ben nu ruim zeven weken zwanger en heb mijn man de laatste tijd bovengemiddeld vaak horen zeggen dat 'ie vindt dat ik hem afsnauw..... (Dat vind ik zelf natuurlijk niet, haha!)Het zal er dus wel bijhoren.

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan