Vreselijk kattig.

De eerste drie maanden was ik een wandelende tiran. Niets of niemand was veilig in mijn buurt. Mijn hemel, wat was ik dan geirriteerd om echt van alles. En wat ik ook herken is dat ik mijn man eerst helemaal had uitgescholden en vijf minuten later huilend bij hem zat met de woorden dat hij dat niet verdient dat ik zo rot tegen hem doe en hoeveel ik wel niet van hem hou. Gelukkig vond mijn man het allemaal heel erg grappig om te zien en ging op een gegeven moment weleens expres uitdagen. Als ik er dan weer intrapte hadden we samen daarna de grootste lol. De middelste drie maanden was ik weer helemaal vrolijk en aardig. Nu begint het soms weer terug te komen. Gelukkig niet meer constant, maar sommige dingen kan ik weer absoluut niet hebben. Ik sta soms echt verbaasd van mijn eigen gedrag, maar geniet er wel van. Ik heb nog nooit in zulke extreme mate gezegd wat ik vind en wat ik dus niet leuk vind vane een ander.
 
Hallo,

Nou ik heb het ook. Ook als ik ga winkelen of boodschappen ga doen. Het lijkt wel of er op mijn voorhoofd staat, doe maar lekker onaardig tegen me. Ik probeer dan rustig te blijven en me niet op te winden.

Hoop dat het snel overgaat!!!

Groetjes
 
hallo,

ook ik heb zoals zovelen er last van, misselijk, kortaf, moe etc. bij mijn vorige zwangerschap duurde dit 16 wken, dus hopen dat het met een paar weekjes dus weg is. suc6 met je zwangerschap.
 
hoi
ik heb nergens last van! mijn vriend vindt me veel komischer en vindt me meer lachen...hij zegt altijd die kleine maakt vreugde hormoontjes aan...hihi.
wel ben ik in het begin heel misselijk geweest en veel overgegeven, maar voor de luitjes om me heen was ik gewoon lief!

(zal ik dan normaal (voor de zw.schap zo'n tiran zijn geweest?)neeee da zal toch nie....hahahaha

liefs van sandy 24wk
 
Hallootjes,
Ik was vroeger al niet zo'n lieverdje, maar nou met mijn 23 weken zwangerschap is dat helemaal verleden tijd..hahaha
het ene moment vreslijk haatdragend, terwijl ik het ander moment bij de Bold en the Beautifull (vreselijk he..) zit te janken...

Ik schuif het maar af op de zwangerschapshormonen..dat nemen de mensen voor lief..hihihiii

succes!!
 
Terug
Bovenaan