Vreselijk soms die onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Soms lijkt het allemaal zo....
Ik snap soms niks meer van mezelf.
Ik ben inmiddels al een week overtijd. Heb wat last van uitslag in mijn nek (bultjes enzo) en wat last van mijn tepels. (GEvoel wat ik niet ken)
Ik ben net gestopt met de pil dus het zou goed kunnen dat ik daardoor nog niet regelmatig ben. Ik zit met spanning te wachten tot ik toch ongesteld word.
Ik snap er niks van, want ik heb helemaal niet de indruk dat ik binnenkort ongesteld zal worden.
Het gekke is dat ik woensdag en donderdag last had van slijm en nu al vanaf zaterdag stekende pijn in mijn zij. Dit zou dus heel goed een eisprong kunnen zijn.

Help!!!

Waar ben ik nu toch aan toe? Hoe lang moet ik nog afwachten?????

Liefs Mier

Hai Mier

Toen ik je verhaaltje las vroeg ik mij af of je al een keer een test hebt gedaan. Testen kan namelijk nooit kwaad. Het kost alleen geld hihihihihi in ieder geval
sterkte

groetjes wies

Hai Mier

Toen ik je verhaaltje las vroeg ik mij af of je al een keer een test hebt gedaan. Testen kan namelijk nooit kwaad. Het kost alleen geld hihihihihi in ieder geval
sterkte

groetjes wies

Ik heb nog geen test gedaan.
Ik denk aldoor maar: ik ben nog maar anderhalve week overtijd en die gekke kwaaltjes kunnen overal aan liggen.
Wel ben ik vreselijk nieuwsgierig.

Ik oel me niet echt zwanger ofzo, maar heb ook niet de indruk dat ik snel ongesteld word.
Kortom....ik weet het niet.

Ik probeer het vol te houden tot het weekend

Liefs Mier

Hai Mier
Testen kan nooit kwaad hoor. Nu zit je maar in de zenuwen. Ik weet hoe erg dat kan zijn. Wij hebben vorige week getest en het was negatief. Nog steeds niet ongi en het was bij mij de allerlaatste keer 43 dagen (mijn cyclus dan he) en daarvoor 34 dus ik was van 34 uit gegaan. Als ik nu uitga van 43 dan zou dat vrijdag zijn over 2 nachtjes. Ook dat is heel spannend of zou ik toch ongi worden? We wachten af en anders ga ik zaterdag gewoon weer testen. Ik hoop er natuurllijk niet te veel op want dan kan het alleen maar tegen vallen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt

sterkte
veel liefs wies

Hoi Wies,

Bedankt voor je steunende berichtjes.
Ik heb ze echt even nodig.
Ik heb de test gehaald!! Weet alleen nog niet wanneer ik het ga doen.
Ik kan ook een hele lange cyclus hebben.
Heb vanaf zaterdag al steken rechts in mijn buik.
Zou natuurlijk heel goed een eisprong kunnen zijn.
(meteen aan de slag dus)
Maar die steken blijven wel lang... Of valt dat mee????

Ik denk dat ik nog even wacht. (zaterdag ofo als ik het volhoud)
En wie weet is het dan negatief, maar is mijn cyclus gewoon heel lang...

Spannend....

Jij nog even volhouden. Ik zal voor je duimen.

Liefs Mier

Hai Mier

jij ook bedankt voor je reactie he.
Ik ga ook dit weekend maar weer testen als ik nog steeds niet ongi ben. SPANNEND
liefs wies

Ik heb getest...
Het was een dikke min.
Ik bleef kijken... Hopen, maar nee hoor.
Ik verwachtte min of meer al dat de min zou komen. Zou alleen heel blij zijn als....

Ik hoop nu net als jij dat het alsnog komt. Ik bedoel die steken en slijm zouden dan misschien wel mijn ei zijn, dus wie weet maak ik nog kans....

BLijven duimen.

Veel liefs

Mier

Terug
Bovenaan