Vreselijk soms die onzekerheid

Hai Mier

Nou als je over een week nog niet ongi bent zou ik gewoon weer een test doen hoor. Ik heb ook wel eens gelezen dat het kan zijn dat je minder van die stof (weet zo even niet meer hoe het heet) in je urine hebt zitten. Dus.... wie weet. Ik blijf voor je duimen.

liefs wies

Hoi Mier en Wies,

Hier nog iemand die in onzekerheid zit.
Ben nu 2 en  halve week overtijd (uitgaande van de gewone cyclus), afgelopen maandag een bloedtest laten doen,
ook negatief.
Nu had ik ook precies twee weken geleden (donderdags) die steken in mijn zij.
Toevallig hebben mijn man en ik toen ook geklust.
Een week later was ik misselijk (had ik bij mijn 1e zwangerschap ook, precies een week na de eisprong). Misschien had ik dus 2 weken geleden pas mijn eisprong en zou ik gisteren eigenlijk mijn NOD moeten hebben.
Ik ga zondag weer zelf testen, maar hoop er niet teveel op.
Het is steeds zo'n teleurstelling.
Succes dames!!!!!!!!!!

Liefs, Go

PS Duim voor jullie

Hoi Go en Wies (en anderen)

Ik ben wel een beetje rustiger nu. Die min geeft toch wat duidelijkheid. Ik voelde allerlei gekke kwaaltjes en overal zoek je wat achter. Dit geeft rust.
Toch hoop ik heel erg dat die steken mijn ei waren. DAt ik dus nog steeds kans maak. Ik had woensdag en donderdag (vorige week) ook last van slijm, dus het kan erg goed dat ik vorig weekend mijn ei had. Als dat zo is hebben we op het juiste moment geklust.

Inmiddels heb ik nog steeds last van steken.... Hoort dat???

Jullie ook veel succes.

En Go, we blijven gewoon samen hopen dat we alsnog kans maken deze maand. En jij Wies, succes hou vol, ik duim voor je!!!!

Liefs Mier

Inderdaad Mier, we blijven hopen.
Ik zou in dat geval afgelopen donderdag mijn NOD moeten hebben, dus morgen ga ik in de ochtend een test doen. 3 dagen na mijn eventuele NOD.
Ook succes voor jou!

Liefs, Go

Jeetje als eerste maar heel veel succes met je test. Ik duim voor je.

Ik heb besloten nog een weekje (als ik het vol hou) af te wachten en dan de volgende keer in de ochtend te testen. Ik neem gewoon het zekere voor het onzekere.
Stiekum hoop ik dat....
Ach...

Ik zal voor jullie duimen.
Soms zou ik wel willen dat je hele cyclus wat gelijkmatiger is, je kwaaltjes wat duidelijker en je lichaam niet zo vreemd doet.

DAn was het allemaal een stuk makkelijker.

Succes!!!

Liefs Mier

Hai,

Nou ik heb vrijdagavond weer getest,. het kwam niet uit om het s'ochtends te doen en ik kon er niet meer tegen. Maar ja helaas was het weer negatief. Dus.... laat me dan maar ongi worden anders worden de cyclussen wel heel erg lang zit nu dus al op 45 dagen. bbrrrr. Ik heb nu trouwens wel wat slijmafscheiding gehad, wie weet wat dat betekend. Ook wel wat steken in mijn onderbuik ik had het gevoel dat ik ongi moest worden. Ik zou graag jullie mening willen lezen.

veel liefs Wies

Terug
Bovenaan