Vreselijk ziek…

<p>Hallo mamas,</p><p>ik ben 37 weken en ik ben nu al 2 dagen zoooo super ziek. Mijn neus zit heeeelemaal dicht, niks niks niks helpt. En ik voel nu ook nog eens koorts opkomen.. ben zo bang dat dit gevaarlijk is voor de kleine. Ik was zo bang om ziek te worden en ja hoor.. nu net voor de bevalling. Ik kan niet slapen omdat ik me zoooo slecht voel en mijn hele neus dicht zit. En ik ben er ook gewoon helemaal slap bij.. ik ben echt nog nooit zo ziek geweest. Ik heb al gestoomd, gespoeld met zout en water, neusspray zoutoplossing, gemberthee met citroen. Nikss helpt.. ik weet dat het uitzieken is maar dit is echt abnormaal hoe slecht ik me voel.. iemand tips? ?? ik trek het niet meer en mijn hoofd doet ook zo veel pijn. Ik merk dat ik ook emotioneel word omdat er niet voor mij word gezorgd. Mijn mannetje doet alles voor me!! Maar die is op werk.. verder moet ik overal om vragen en daar heb jk dus geen zin in .. ik trek de pijn in mijn lichaam niet meer. De kwaaltjes maken mij allemaal niks uit en hoort er allemaal bij maar o mijn god het voelt alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen… dit wilde ik even kwijt. Bedankt☹️☹️</p>
 
He bah, beterschap! "Zeur" maar even lekker hier hoor. Hopelijk ben je er vanaf voor de kleine komt. 
Even ter info: een dag of 5 gebruik van otrivin met xylometazoline is niet schadelijk tijdens de zwangerschap he? Dat mag je gewoon hebben. Zeker als je het alleen voor de nacht gebruikt. 
Ik heb met 8/9 weken een flinke holteontsteking gehad en de huisarts heeft me dit verteld. Apotheek bevestigde het en ook op internet kun je het advies vinden. 
 
Balen! Gelukkig ben je nog 'maar' 37 weken en de baby kan gerust nog 3 of 4 weken op zich laten wachten. Tijd genoeg om nog aan te sterken dus. En zo te lezen je eerste kindje? Dus alle tijd om niks te doen en geen peuter of dreumes om te entertainen hihi ;)

Neem je rust, waarschijnlijk is het in 1 a 2 dagen wel voorbij. Binnen no time ben je weer fit en sterk hoor.

Bij m'n 2e zwangerschap was ik met 38.3 weken behoorlijk ziek. Ik zou een keizersnede krijgen met 38.5 ivm stuitligging en had een dreumes van 21 maanden rondlopen. Meeeen, ik voelde me zo rot! Gelukkig op de dag van de keizersnede voelde ik me wel weer oke, mn dochter is die dag geboren en we zijn er allemaal weer bovenop gekomen ;)

Zulke dingen heb je niet in de hand. Ziek uit, pak je rust en geniet binnenkort van je laatste weekjes verlof zonder baby :)
 
[quote quote=10492940]Heel veel beterschap. Helaas denk ik dat het er nu bij hoort. Omdat het weer zo omgeslagen is. Hopelijk ben je snel opgeknapt en klaar voor de bevalling![/quote]
Jaa denk ik helaas ook pfff, als de koorts maar uitblijft?? dankjewell!!
 
[quote quote=10492954]He bah, beterschap! “Zeur” maar even lekker hier hoor. Hopelijk ben je er vanaf voor de kleine komt. Even ter info: een dag of 5 gebruik van otrivin met xylometazoline is niet schadelijk tijdens de zwangerschap he? Dat mag je gewoon hebben. Zeker als je het alleen voor de nacht gebruikt. Ik heb met 8/9 weken een flinke holteontsteking gehad en de huisarts heeft me dit verteld. Apotheek bevestigde het en ook op internet kun je het advies vinden.[/quote]
Jaaa ik heb het dus al te lang gebruikt voordat ik echt echt verkouden was, mijn neus zit al 3 weken dicht. Maar nu echt suuuuper dicht, maar ik nam het dus elke keer en toen zag ik dat dit echt maar een weekje mag... ik probeer dus nu af te kicken? het is echt het enige wat helpt pff zoutoplossing heb je niks aan!
 
Terug
Bovenaan