<p>Hallo mamas,</p><p>ik ben 37 weken en ik ben nu al 2 dagen zoooo super ziek. Mijn neus zit heeeelemaal dicht, niks niks niks helpt. En ik voel nu ook nog eens koorts opkomen.. ben zo bang dat dit gevaarlijk is voor de kleine. Ik was zo bang om ziek te worden en ja hoor.. nu net voor de bevalling. Ik kan niet slapen omdat ik me zoooo slecht voel en mijn hele neus dicht zit. En ik ben er ook gewoon helemaal slap bij.. ik ben echt nog nooit zo ziek geweest. Ik heb al gestoomd, gespoeld met zout en water, neusspray zoutoplossing, gemberthee met citroen. Nikss helpt.. ik weet dat het uitzieken is maar dit is echt abnormaal hoe slecht ik me voel.. iemand tips? ?? ik trek het niet meer en mijn hoofd doet ook zo veel pijn. Ik merk dat ik ook emotioneel word omdat er niet voor mij word gezorgd. Mijn mannetje doet alles voor me!! Maar die is op werk.. verder moet ik overal om vragen en daar heb jk dus geen zin in .. ik trek de pijn in mijn lichaam niet meer. De kwaaltjes maken mij allemaal niks uit en hoort er allemaal bij maar o mijn god het voelt alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen… dit wilde ik even kwijt. Bedankt</p>