Vreselijk ziek…

[quote quote=10492976]Balen! Gelukkig ben je nog ‘maar’ 37 weken en de baby kan gerust nog 3 of 4 weken op zich laten wachten. Tijd genoeg om nog aan te sterken dus. En zo te lezen je eerste kindje? Dus alle tijd om niks te doen en geen peuter of dreumes om te entertainen hihi ? Neem je rust, waarschijnlijk is het in 1 a 2 dagen wel voorbij. Binnen no time ben je weer fit en sterk hoor. Bij m’n 2e zwangerschap was ik met 38.3 weken behoorlijk ziek. Ik zou een keizersnede krijgen met 38.5 ivm stuitligging en had een dreumes van 21 maanden rondlopen. Meeeen, ik voelde me zo rot! Gelukkig op de dag van de keizersnede voelde ik me wel weer oke, mn dochter is die dag geboren en we zijn er allemaal weer bovenop gekomen ? Zulke dingen heb je niet in de hand. Ziek uit, pak je rust en geniet binnenkort van je laatste weekjes verlof zonder baby ?[/quote]
Jaa ons eerste kindje! Gelukkig wel de tijd om uit te zieken ja, pfff wat lijkt dit mij zwaar zeg ik zou niet weten hoe ik nu uit bed zou moeten? fijn dat het beter ging op de dag van de keizersnede! Ik hoorde ook dat je lichaam meestal wacht met bevallen totdat je je goed voelt! Ik geloof dat echt , zou echt niet willen bevallen terwijl ik ziek ben?? bedankt voor de reactie!!?
 
Als je neusspray al 3 weken dagelijks gebruikt heb je grote kans dat je neus juist zo dicht zit door de neusspray ? helemaal mee stoppen dus, hoe moeilijk ook, echt! Verder komt het vast wel goed ? we kunnen veel hebben en idd 'gelukkig' heb je wss nog heel even voor het zo ver is ?
 
Ik heb eens gehad dat ik ook zo beroerd was en een speciale neusspray via de huisarts voorgeschreven heb gekregen wat je slijmvliezen weer veel rustiger maakt ipv xylometazoline spray. Zelf nu ook zwanger en weer volle holtes, kreeg niet dezelfde neusspray maar wel een andere waarvan dit rustiger wordt no budesonide en dat voelt echt al snel veel beter, dit in combinatie met spoelen met een rhinohoorn! Succes hopelijk ben je er snel doorheen!!
 
Terug
Bovenaan