Vreugde van korte duur

Hoi Meiden,

Helaas was me vreugde voor korte duur, want vandaag ben ik ongi geworden.
Ik heb hier Al eerder geroepen dat ik zwanger was, maar nu weet ik het dus niet meer.
Ik weet ook nu even niet als dit een miskraam is.
Terwijl ik positieve testen had.
Ik weet zelf niet wat ik ermee aan moet.
Ik zet overal vraagtekens achter.
Wat moet ik doen dokter bellen of afwachten tot eind volgende week en nog een test doen of die dan ook positief is.
Ik ben nu echt ten einde raad!!!!!!!

Sorry voor mijn geklaag en geroep.
Ik was blij, maar nu niet meer.

Liefs
Cindy

hoi cindy,ik ken jou ook nog van het dec forum,heb je verhaal hier ook gevolgt .als ik jou was zou ik wel even contact opnemen met de ha of je gyn.dan weet je als hun even willen kijken waar je aan toe bent .want dit maakt je ontzettend onzeker natuurlijk.als je test pos aangaf ben of was je zeker zwanger.hoe erg is je ongi?ik wens je veel sterkte.gea van dec forum

Tjee zeg,wat klote ,maar er is misschien toch nog niks aan de hand,ik zou zeker even naar je HA gaan en het verhaal vertellen en dan met een bloedtest kunnen ze je zeker vertellen of je nog zwanger bent of niet,heel veel sterkte!
Liefs

Hoi Cindy,

Wist je dat 50% van de zwangerschappen al eindigen na 2 weken (dus rond je nod)?? Normaal gesproken denk je dan dus dat je gewoon ongesteld word maar als je rond je nod test, kan het dus best zijn dat de test positief aangeeft maar dat het eigenlijk meteen daarna al mis gaat. Een vriendin van me heeft precies hetzelfde gehad als jij en zij kreeg deze uitleg van de gyn. Het kan dus goed zijn dat je even zwanger was maar dat dit in het allervroegste stadium is misgegaan.
Wel ongelooflijk balen voor je zeg!! Sterkte met het verwerken van de teleurstelling! Ik voel met je mee.

Groetjes Frederique

Hoi Cindy,

Wat vreselijk balen zeg!
Had je heel vroeg getest [nog voor je nod?]
Of zit er nog HCG in je urine dat je daarom positief teste.
Ik kan me voorstellen dat je allemaal niet meer weet, erg onzeker allemaal.
Heel veel sterkte!

Liefs, Monique2

Hee cindy
Ik heb vorige maand ook een positieve zwangerschapstest gehad en 4 dagen later werd ik ongesteld in het ziekenhuis was de verklaring een valspositieve test.
Voor mijn gevoel was het een 3de miskraam maar voor het ziekenhuis dus niet!!!!
ik ben nu weer 6 weken zwanger en het gaat weer de verkeerde kant op.Nu krijg ik eindelijk onderzoeken.
Ik hoop voor jou dat je snel uit de onzekerheid gehaald word.Bel maandag gewoon de ha.
liefs miranda

Terug
Bovenaan